2020. május 17., vasárnap

2020.05.17.... Sad Sunday...



Sziasztok!

Feltámadtam! És végre kiszabadultam az ágy fogságából. Hála istennek most már jól érzem magam, de azért még mindig nem kedvez az idő nekem. Nem robbant még be mindig az az igazán jó tartós nyári idő. Már-már megmutatta az erejét a nap, de még a strandszezon is várat magára úgy érzem. A lényeg elsőként most az, hogy tulajdonképpen jól vagyok. Szomorkás ez a vasárnap, esik az eső is és hát ismét a lakásban kell töltenem. Nem tudtam most semmivel sem foglalkozni az elmúlt pár napban, úgyhogy összegyűlt pár dolog amit most legalább meg tudok csinálni. Holnap Alexandra névnap van, az év egyik fontos napja számomra. Amennyire vártam idén a nyarat, annyira megváltozott minden a vírushelyzet miatt. Még az év 2/3 része hátra van, kíváncsi leszek mi lesz. Az biztos, hogy erre nem számítottam, hogy ebben az évben így fog eltelni a nyár. Mindenesetre a strandok kinyitnak állítólag, úgyhogy aquapark az tuti lesz. És akkor a bejegyzés végére had tegyek be egy igazi érzelmes újdonságot a Gostes-től! Ez nem más mint a Help Me!


Nincsenek megjegyzések: