2020. május 22., péntek

2020.05.22....

Sziasztok!

Újabb semleges nap, újabb bejegyzés. Kicsit ezeken a semmilyen napokon úgy érzem, hogy csak úgy lógok a levegőben. Semmi nem történik érdemben. Annak ellenére ma is tudtam haladni, jött áru is és szerelnem is kellett. Ettől függetlenül semmi más nem történt. Egy csendes tavaszi pénteki nap. Megváltozott a hangulat és az élet vitele a vírushelyzet miatt. Én szerintem már sosem lesz olyan mint előtte. Itt valamiféle törés következett be az életünkben úgy érzem. Szeretnék már nagyon szabadulni ettől a kifeszített tempótól és élettől. Ettől a rohanó tempótól és a szinte lehetetlen problémáktól. Szeretnék egy kis lassulást. Amikor nincs probléma csak élvezni tudom végre kicsit az életet. Az idő csak megy és megy, fiatalabbak már nem leszünk, a dolgok meg nem csökkennek, inkább nőnek. Egyszerűen nem merek belevágni dolgokba. Annyira kiszámíthatatlan számomra minden. Semmiben nem lehet már bízni és semmi sem biztos a mai világban. Úgyhogy elég nehéz a helyzet. Mondom ezt én annak ellenére, hogy a válságban is tudtam növekedni, üzemelni. Nem is lenne egy szavam sem ha nem lenne annyi más probléma. Egyszer remélem eljön majd az az idő is amikor újra úgy élvezhetem a szabadságot mint a 2010-es évek elején. Én nagyon visszasírom ezt a korszakot. De tényleg. És persze visszasírom azt az időszakot is amikor Ő besétált az életembe. Sose felejtem el és nem tudom lesz-e még ilyen, de nagyon szeretném, hogy igen legyen a válasz.

Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: