2020. május 29., péntek

2020.05.29....

Sziasztok!

Végre kitörtem a karanténból és a lazításoknak hála el tudtam utazni kicsit most a hosszú hétvégére én is. Elég sokan is voltak az úton, úgyhogy volt forgalom is. Úgyhogy Hello Balaton! Kicsit más környezet és aktív kikapcsolódás. Bár sajnos nem kedvez most az idő és tegnap este még a fűtést is be kellett este kapcsolni a házban. Hihetetlen, hogy május végén még ilyen idő van... Tavaly valahogy még az idő is más volt :) Most, hogy lecsengőben van ez a vírus én továbbra is azt mondom, hogy soha nem lesz már olyan az életünk mint azelőtt. Valami megváltozott és már sose lesz olyan mint azelőtt. Alapjaiban változtatta meg az életünket. Hiába lesz oltás is, szerintem az se fogja teljesen visszahozni már a régi életünket. Úgyhogy nem tudhatjuk mi lesz, muszáj várni. Na úgyhogy tegnap sikeresen leértem délelőtt. Jól telt a nap, még a partra nem mentem le, de nem hagyom ki, bár jobb lenne ha jobb idő lenne... Lehetne fagyizni a sétányon meg minden... Gyönyörűek a balatoni nyári esték... Idén a fesztiválok is elmaradnak... azért szerintem lesz elég program ami közül lehet majd választani. Most még csak péntek, nem indult be igazán a hétvégi hangulat, de remélem azért szombat és vasárnap lesz valami... :)
Sokszor eszembe jut Ő is, főleg mikor zenélek, mert ugye a fülesem nélkül ide sem lehetett eljönni. Anélkül sehová sem megyek... Úgyhogy érzelmekben és gondolatokban nem volt hiány az este sem, szerintem nem lesz ma sem. Addig is stay tuned... Holnap jövök...

Nincsenek megjegyzések: