2020. június 3., szerda

2020.06.03....



Sziasztok!

Pár napja nem írtam mert tulajdonképpen elég jól sikerült a hosszú hétvégém és a hétfőm is úgyhogy hétfőn és tegnap is éjjel értem haza és már nem tudtam írni, de most itt vagyok! És rögtön egy újdonsággal! A Sky For You egy fantasztikus elektronikus szám. És igen én az eget is le hozom neked... :) Szóval immáron itthonról írom ezt a bejegyzést és nem éppen vidám hangulatban. Egész nap nem nagyon tudok szólni senkihez és természetesen most folytatódik ez a vegetálás időszaka ami még rá tesz egy lapáttal. Nem érzem egyszerűen jól magam itthon valahogy arra jöttem rá. Inkább jobb elmenekülni a gondok elől! Csak hova?? Mert jelenleg nincs hová, bár ez a hosszú hétvége igazán jól sikerült. Teljesen másra tudtam gondolni. Úgyhogy jó volt tényleg :) Az időjárás lehetett volna kegyesebb is hozzánk, de így sem volt rossz. Sajnos semmilyen rendezvényt nem lehet tartani így a szokásos bulik a lipstickben és a helkában elmaradtak, de azért be tudtunk ülni este ahogy írtam is korábban. Úgyhogy összegezve visszacsöppentem a kis unalmas környezetembe amibe jelenleg ragadtam és ennyi. Emlékekből táplálkozom, bár tudom, hogy senki nem fog nekem segíteni. Csak én lehetek egyedül az aki megint ebből kirángathat. Csak már rohadt unalmas mindig ugyanaz! Megoldom és kezdődik újra megint kicsivel később. Egyszer remélem nekem is vége lesz, csak senki nem tudja mikor...

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: