2020. június 30., kedd

2020.06.30....



Sziasztok!

Rég nem jelentkeztem most új bejegyzéssel. Kicsit most megváltoztak a napjaim és kicsit talán mélyebben vagyok most megint mint eddig. Érdekes tényezők és érdekes dolgok változtatják hullámzóvá a hangulatom mostanság. Ehhez kapcsolódóan osztottam meg a bejegyzés elején található zenét is ami talán tökéletesen tükrözi azt a káoszt ami belül uralkodik most... Amit belül érzek. Ami teljesen összezavar. Meg is fogalmaztam egy vallomásfélét is amit nem teszek nyilvánosságra, de talán azt is jelentheti, hogy nincs minden rendben mostanában. Csak nézek kifelé a szobám ablakán a fákra most is éppen miközben ezt a bejegyzést írom. Arra gondolok, hogy vajon hol lehet az az érzés ami megváltoztathatná a jelenlegi lelki állapotot. Hol lehet az a személy akit örökre bezártam a szívembe. Mi lehet az amire Ő és Én is gondolunk ebben a pillanatban? Kérdések, megválaszolatlan tények, gondolatok, találgatások. Aki érzelmes az nyálas, aki jó az nem kell. Aki rossz az kell, majd később már az kell ami nem is létezik. Amikor ráébredünk, hogy becsaptuk magunkat egy illúzióval és tulajdonképpen hinni akartunk a mesékben. De akkor már késő. Mindenki arra vágyik ami nem is létezik és ha elé téved valaki aki esetleg megbecsülné az nem kell. Ilyen kifordult lett a gondolkodásmód a mai világban. Nagyon szeretek valakit! Ez nem titok. De vajon valaha felszínre tud jönni ez a dolog? Sok megválaszolatlan kérdés. Sok elfojtott gondolat. Meg bélyegzés a múlt miatt... De vajon ez a megoldás? Menekülés az igazság elől? Menekülés az elől amire vágyunk titokban? Talán ezekre sosem kapunk választ. A rózsa újra nyílhat, de már nem lesz ugyanolyan gyönyörű és illatos mint volt....

Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: