2020. június 6., szombat

2020.06.06....



Sziasztok!

Elsőként kezdeném most a zenével. Egy eléggé különleges számot választottam a mai bejegyzéshez. Hullámzó érzéseket közvetít, olyan mint maga az élet. Egyszer fent és egyszer lent. Kicsit az álmok földjére kalauzol el bennünket. Olyan ez mint maguk a mindennapok. Hullámzóak! Év elején még nagy tervekkel indultam neki az évnek, hogy na most jó lesz. Erre megint mindenkivel együtt padlóra kerültünk. Persze lehetne másképp is nézni és valójában nem tudomást venni a dolgokról de nem szeretném magamban a valóságot elferdíteni. Az nem én vagyok. Forrong a fél világ, éheznek, háborúznak stb. mi történt velünk? Valójában mi történt? Vademberek lettünk akiknek nem számít senki és semmi már. Hatalmasat változott minden 10 év alatt. Nem csak én lettem 10évvel öregebb, de teljesen, gyökeresen megváltozott negatív irányba az életünk. De ezt a kérdést nem is boncolgatnám most tovább mert belebolondulsz. Teljesen átlagos szombati napra ébredtem ma, annyira nem volt semmi, hogy alig tudtam szólni is ma bárkihez is. Pár napja annyira elment a kedvem mindentől, hogy a bőröndöm ugyanúgy ott van az előszobába kedd óta amióta hazajöttem. Senkinek nem kívánom ezt az érzést. De mi ennek az oka? Ez alatt az egy hét alatt több olyan rossz hírt is kaptam amitől feladtam átmenetileg a küzdelmet. Pedig mennyire vártam a nyarat de részben a vírus, részben más teljesen megölte ezt. Tudjátok mi lenne a legjobb most? Egy nagy ölelés! Annyira jól esne. De tényleg. Délután is feküdtem az ágyamban és meghallottam a csöndet. Annyira csönd volt, hogy elképesztő. Próbáltam kicsit meditálni ahogy a coach tanította, de aztán megzavart valaki. Hát igen ez az én formám. Mindenesetre szeretnék már nagyon egy kicsit kiegyensúlyozottabb életet. Nem bírom már ezt a kifeszített tempót de tényleg. Az egyetlen dolog ami életben tart az a szívemben van, gondolok rá és nagyon szeretném!...

Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: