2020. június 8., hétfő

2020.06.08....

Sziasztok!

Nagyon vegyes érzelmekkel voltam a mai és a tegnap napon is. Tegnap már nem nagyon volt erőm írni, mert későn is értem haza. Kezdenek megfenekleni a vágyaim úgy érzem ismét. Mindig, minden hónapban, nap próbálok újra tiszta fejjel nekilátni de nem lehet. Mindig a padlón találom magam. Egyszerűen lehetetlen az egész úgy érzem. De tényleg. Tudom, hogy sok rosszról írok mostanában itt a blogban, de ennyire rossz lett a világunk sajnos :( Egyszerűen gyökeresen változott meg minden. Fel sem tudom fogni, hogy mi történt tulajdonképpen. Nagyon hiányzik a szabadság. Mikor egy madár kirepül a fogságból. Előtte csak nézeget ki a kalitka oldalán és elképzeli milyen lehet szabadon. Milyen lehet a világ odakint. Nekem már a képzeletemben sem él lassan mert nem fájdítom a szívem ezzel. Minden ami fontos nekem azt elvesztettem... Semmim nem maradt abból ami fontos nekem. Most úgy érzem be is kell fejeznem ezt a bejegyzést...

Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: