2020. június 25., csütörtök

2020.06.25....

Sziasztok!

Sajnos mostanában nem tudtam mindennap új bejegyzést írni annyit dolgoztam. Hála istennek van munka továbbra is és remélem ez még bőven tud dinamikusan fejlődni az évek alatt. Úgyhogy remélem még évekre biztosított a munkám. Egész héten baromi fáradt vagyok, korán kelek is indulok minden reggel. Ma is már 7-kor indult a nap amit meg kell mondjam, nem díjazok. rám szakadt egy csomó ügyintézés is egyébként szóval tényleg őrület. Közben az iszonyat sok logisztikázás és árubeszerzés is ami a legtöbb időt veszi el a napból. Főleg most, hogy külföldön kezd újra terjedni a vírus, így egyre nehezebb megint a szállítás. Nem is nagyon tudtam most mással foglalkozni. Itt van a nyár közepe és szinte semmit nem tudtam még foglalkozni az ilyenkor lévő dolgokkal, nem tudtam pihenni, strandolni, kikapcsolódni. Az időjárás az ami borzasztó és egyáltalán nem tette lehetővé még egyenlőre a strandolást. Pedig jó lett volna már egy kis aquapark. Balatonra is tuti le fogok menni még többször is a nyár alatt. Várom már nagyon. Kicsit a jól bevált szórakozóhelyeket meglátogatni. Lesz pár igazán jó Open Air buli. A lelki dolgokban meg nincs változás! Továbbra is nagyon sokat gondolok rá... Mindig előttem van a mosolya, az ahogy rám nézett... Nagyon hiányzik ez, elmondhatatlanul... Remélem egyszer lesz olyan szerencsém, hogy visszakapom...

Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: