2020. június 21., vasárnap

2020.06.21....

Sziasztok!

Megint pár napja nem volt bejegyzés, de egyszerűen nem volt idő rá. Mai nap Pakson voltam. Elment az egész nap vele. De jó volt. Régi emlékek jöttek vissza megint útközben ahogy láttam a tájat és az ismerős helyeket. Dunaföldvár, Dunapataj amiket fizikálisan is érintettünk az utazás során. Kisebb települések és semmit sem változtak 10 év alatt. Mintha megállt volna az idő ebben a régióban. Hihetetlen. Paks se nagyon változott, bár ott azért volt jó pár fejlesztés ami azért látványos. Egy ipari város azért más. Elfelejtettem elvinni magammal a fejhallgatót, így sajnos a zenéről le kellett mondanom, de helyette néztem a tájat és idéztem fel régebbi emlékeket. Régen sokkal másabb volt minden. Régen a bulizás is arról szólt, hogy az ember jól érezze magát, manapság meg már a piáról, drogról, kötekedésről szól. Nagyon sokat romlott a szórakozás kultúrája is... Ezért van az, hogy sajnos ritkán tudok eljárni és ha lehet VIP-ba megyek. Most már nem nagyon megyek fellépőként. Jól éreztem magam nagyon a rokonlátogatáson is. Jókat beszélgettünk meg minden. Jó volt. Képeket nem csináltam most, de a következő szekszárdi vagy bajai úton tuti, hogy fogok már pár pillanatot megörökíteni. Addig is Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: