2020. június 4., csütörtök

2020.06.04....



Sziasztok!

Kezdeném azzal, hogy vissza kellett váltanom ma a blogger régi nézetére mert az új tök jó meg modern meg minden, csak pont azokat az infókat nem látom benne amiket szeretnék. Így a régi a nyerő nálam. Átlagos napom volt ma, semmi extra. A mai bejegyzésben ismét egy Vaeros szerzeményt osztok meg veletek ami nekem nagyon bejön. Szerintem tök jó kis LP lett. Annyi minden érzésem kötődik ezekhez a zenékhez. Annyi mindent el tudok képzelni. Nem is tudom, hogy hol van, vagy egyáltalán van-e olyan személy aki ugyanígy tudna érezni. Nekem sokat jelentenek ezek a dolgok. Lételemem a különlegesség és élek-halok érte. Semmi más nem érdekel csak ez. De ezt már úgyis tudjátok úgyhogy nem újdonság. Úgy néz ki 2héten belül biztosan lesz egy utam Paksra és Szekszárdra. Azt még nem tudom, hogy egyáltalán hogy jutok le kocsi nélkül, de majd csak lesz valami. Nem akarom, hogy egész napos legyen az utazás. Nagyon nehéz ez így de tényleg. Nehezen viselem már, hogy ennyire kiszolgáltatott helyzetben vagyok mint most ebben az időszakban. Egyenlőre a kiutat sem látom de nagyon jó lenne már valaki aki legalább lelkileg támaszt tudna nyújtani. Sokat gondolok erre is, de nagyon nehéz már ez az egész. Bár jól megy a vállalkozásom szerencsére most is, bár most érezhető visszaesés van, de ennek ellenére is van valami. Nem tudom milyen nyarunk lesz így ebben az évben, de mindegy majd csak lesz valami. Egyenlőre az idő sem valami igazán nyári. Már június van, de még igazából alig vettem elő rövid gatyát is. Szóval nem tudom mi lesz nyáron. Hogy lesz egyáltalán strandolás meg minden.

Azt hiszem mára most ennyi, de jövök holnap is. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: