2020. június 16., kedd

2020.06.16....

Sziasztok!

Pár napja extra sokat dolgozok úgyhogy kicsit elmaradtak az esti bejegyzések. Remélem azért még mindig velem tartatok ezen a fantasztikus korszakot felölelő blogon. Annyi minden témával foglalkoztam most az elmúlt pár napban. Például nem értem, ha valamit reagálok egy komoly témájú megosztásra például akkor miért nem válaszol vissza az illető? Miért nem olvassa el? Minek oszt meg dolgokat, ha nem is érdekli tulajdonképpen. Ez nekem eléggé képmutatásnak tűnik. Aztán, még mindig esik! Ennyi víz nem volt mostanában az tuti. 1 hete készülök cseresznyét szedni, de addig szórakozik velem az idő míg elrohad az egész a fán idén is. Őrület! Továbbá nagy fába vágtam a fejszém, vagy nagy fejszébe vágtam a fejem :) amikor is a válság közepén hitelt veszek fel. Magam is félek kicsit az egésztől, de extra sokat dolgozok most, hogy minél előbb tegyek szert legalább egy résznyi tartalékra, ha esetleg bármi van, ne dőljek be. És akkor ha minden jól megy, szeptemberben már az új autómmal gurulok haza. Jaaj nagyon jó lenne. De tényleg! Nyár végére valami újba bele kezdeni. Végre kicsit megszabadulni a problémák egy részétől! Próbálok nagyon dinamikusan fejlődni és ha ez az ütem meg marad, akkor hamarosan rendbe jön az életem is. Koncentrálhatok más dolgokra is. Egyenlőre ennyit... Stay tuned!

Nincsenek megjegyzések: