2020. június 5., péntek

2020.06.05.... Buddha Nap...



Sziasztok!

Nem is tudom, hogy kezdjem ezt a bejegyzést! Remélem ez a nap meghozza a várva várt áttörést számomra. Buddha nap egy 10milliószoros nap, azaz minden jó 10milliószoros eséllyel történhet, de minden rossz is. Én csak egy valamit szeretnék bevonzani magamnak: A boldogságot! Egy kis lelki segítséget. Mert mindenünk lehet, mindent el lehet érni, de az időnk az véges. Nagyon véges. Én meg már pláne úgy érzem, mert aki gondolkodik az tudja, hogy megy a számláló. Szóval csak egy kis nyugalmas boldogságra vágyom semmi másra! Tudom azt is, hogy messze van tőlem, de tudom azt is, hogy mennyire gyönyörű, hogy milyen különleges. Az életemet teljesen átvette a vágy. Amit a szem lát és megpillant, de elérhetetlen. Egy üvegfal mögül nézed és akármikor meg akarod fogni mindig a falba ütközöl. Látod a vágyaid kirajzolódni de hiába küzdesz nem éred el. Hosszú távon szörnyű így élni... Küzdesz küzdesz de hiába. Feleslegesen! A tudat, hogy minden amit csinálsz értelmetlen. Bele lehet csavarodni. Én már fel adtam. El kell engedni agyban. Tulajdonképpen arra is rájöttem, hogy nem jó nekem itthon. Egyszerűen feszültté tesz jelenleg ez a helyzet. Annyira más volt most lent Balatonon. Mintha egy teljesen más életben lennék. Nevettem, jól telt az idő, jó kedvem volt. De ahogy hazaértem kedden, minden megváltozott. Mint amikor hamupipőke elveszti a varázslatot és eltűnik az üvegcipellő meg a gyönyörű ruhája, hintója, a fehér lovak. Hát így lesznek elsőből utolsók! Keresztülmentem ezen is.
Mindenesetre csak azt kívánom, hogy meglegyen legalább a boldogság! Ha más nem legalább ez. Legalább Ő és én teljesen más ember lennék. Úgyhogy kérlek Buddha add nekem a boldogságot! Add vissza nekem ami az évek hosszú ideje alatt megkopott.

Ami a zenét illeti, egy különleges Sloati számot osztottam meg ismét. Érdemes meghallgatni és ellazulni.

Mára ennyi és gondoljatok ti is a jóra csak! Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: