2020. július 1., szerda

2020.07.01.... Hello July...

Sziasztok!

Júliusba léptünk a mai nappal ami tulajdonképpen a nyár közepe. Érezhető is ez jelenleg, ugyanis 8 után is még 30 fok felett volt a hőmérséklet. Amennyire vártuk már ezt az időszakot, annyira más lett minden. Ez a vírus tönkretett mindent!! De tényleg mindent. Bár úgy néz ki most én mégis előre haladok és részben végre megoldodik az életem remélem. Sokfelé akartam ebben a hónapban utazni az országban, de ez sajnos nem sikerül most jelenleg. Pedig a bajai dunapart is várt és persze Pécs, Szekszárd, Kalocsa és Harta is. Sajnos ezek idén lehet el maradnak, vagy részben, vagy teljesen. Eszméletlenül kavarognak bennem a gondolatok most is. Én komolyan mondom ilyet nem nagyon éreztem még. Mint amikor zavar van a rendszerben. Szeretnék már újra at élni dolgokat. Szeretnék valódi dolgokat kapni és adni. Annyira jó lenne őt meg ölelni. A mosolyán kívül ez hiányzik a legjobban. Tényleg nem is vagyok sokkal többre vagy másra, csak egy igazi őszinte ölelésre amiben benne van minden. Lehet, hogy ilyen már nem létezik de azért én reménykedem benne. Stay tuned... 

Nincsenek megjegyzések: