2020. július 27., hétfő

2020.07.27.... A Balatoni Nyár...

Sziasztok!

Pár napja nem volt bejegyzés, de ezt most bepótoljuk. Hétvégén mega bulik voltak itt a tó körül, így nem nagyon voltam gép közelben, hogy írjak. Szombaton érkeztem, persze tök esős, szar időben. Bizakodó voltam teljesen, hogy az idő alatt amíg itt vagyok lesz jó idő. Aztán vasárnap már beköszöntött a kánikula. 33fok és szikrázó napsütés. Úgyhogy vasárnap napközben egész napos aktív kikapcsolódásban volt részem. Nagy biciklitúra, gyros evés, palacsinta, gyors csobbanás, Tihany és este Sun City. Úgyhogy ma hétfőn szinte egész nap aludtam :) Kemény volt a hétvége. Ez hiányzik már nagyon. Az, hogy végre éljek és ne azt kelljen nézni, hogy mi mennyibe kerül. Mert én amúgy szerencsére meg tudnám engedni magamnak az itteni nyaralós árakat, csak jelenleg amíg nem jön egyenesbe az életem, addig azon kell dolgozni, hogy egyenesbe jöjjön. És úgy érzem nincs már sok hátra. Talán jövő nyáron már felszabadultabb lehetek és újra nyaralhatok :) Amikor tegnap sétáltam a parton késő délután, a rózsakertben eszembe jutott Ő! A lány aki a legkülönlegesebb számomra. A lány aki egyedi szépséggel bír és szivárvány a lelke mint nekem. A lány aki 100%-ban egyedi. Nagyon hiányzik az életemből! Ő lenne az akire vágynék. Akiről úgy érzem, hogy mellette boldog lehetnék és teljesen más világban érezném magam. Nagyon hiányzik ez az érzés. Valaki akivel tudnék sétálni a naplementében, akit meg tudnék ölelni. Akire úgy tudnék nézni, akit tudnék érezni is, akinek a vállára hajthatnám a fejem. De úgy igazán, őszintén!! Nem muszájból, hanem úgy igazán belülről jövően. Aki előtt nincsenek titkok. Szerintem létezik még ez a lány, de félek attól is, hogy valójában csalódnék. Bár tudom, hogy létezik még... Csak nagyon rossz, hogy nagyon messze. Most is épp amikor ezt a bejegyzést írom, szól a zene és libabőrös leszek a dallamoktól és a mély érzésektől. Nagyon jó ez is. Minden amit az ember úgy tud érezni mint semmikor máskor... Biztos vannak olyanok akik tudják, hogy miről beszélek. A legjobb dolog az életben szerintem ebben elveszni... :) Úgyhogy mély gondolatok voltak bennem amikor beléptem a rózsakertbe. És akkor jött a kis bagira:) Csak úgy dorombolt nekem. Annyira aranyos volt. Felnéztem közben a kék égre és arra gondoltam, hogy most mi lenne ha nem itt lennék... Azt hiszem jól fog sikerülni ez a hetem és kicsit ki is tudom pihenni magam. Aztán holnap a 33fokban belevetem magam a vízbe szerintem, ugyanis 24fokos a Balaton ami tökéletes arra, hogy felfrissülhessünk. Ha tehetitek, látogassatok el ti is a vízpartra. Aztán jövök még... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: