2020. július 21., kedd

2020.07.21....



Sziasztok!

Mai bejegyzésemben is egy igazán különleges felemelő újdonságot osztok meg veletek. Érdemes meghallgatni, vagy akár meg is vásárolni a toneden.io weboldalon. Fantasztikus nyári chill a hőségben. Kell is a felemelő érzés most nekem mert ma megint nagyon mélyről indult a napom. Annyira, hogy 12 előtt még az ágyból sem keltem ki. Egyszerűen nem éreztem értelmét. Minek? mondtam magamban, meg persze az idegtől a hasam is eléggé fájt. Reggelizni sem tudtam. Nagyon rossz ez már ilyenkor. Nagyon kellene egy B terv ilyenkor ami eltereli a gondolataim ilyenkor és kikapcsol. Már segítségre van szükségem ezen a téren és úgy érzem ezt nem szégyen kimondani. Egyenlőre sajnos nincs lelki segítségem, de jó lenne ha lenne. Nagyon nehéz egyedül és egyre nehezebb. Úgy érzem, hogy fogyok ki az időből és az erőből is. Marad nekem a zene. Ami mindig megmutatja, hogy tulajdonképpen jó dolgok is még léteznek a világon. Öröm és felüdülés meghallgatni egy ilyen szerzeményt mi ez is most, illetve öröm játszani is a te stílusoddal fémjelezve. Legalább elmondhatom, hogy van stílusom, van egyediségem. Én úgy érzem, hogy ez nem hétköznapi. Nemsokára jön a Balaton és remélem sok jó élménnyel gazdagodom. Nagyon rám fér már. Az igazi nyári éjszakák. Nagyon hiányzik már ez, hiszen úgy érzem a válság közepén nem maradt más. Nincs más csak ez. Apró élményeket kell most keresnünk amik előrébb visznek, amik segítenek túl élni, ehhez kellene egy hasonló partner is. Jó lenne kapni és jó lenne támogatást is adni. Így nem csak a zenében lehetne elérni a csillagokat amiről ez a szám is szól. Fantasztikus érzésű ez a szám és maga a hangszerelés is csodás. Legalábbis nagyon szeretem az ilyen elektronikus stílusokat amik ilyen élményt adnak. Egyszerűen csodálatosak. Nagyon hiányzik Ő is. Rettenetesen. Nem is tudom elmondani mennyire jó lenne vele lenni. Ölelni, fogni a kezét, szemébe nézni, beletúrni a hajába, csókolni a száját... Remélem egyszer talán rám is rám talál. Legyetek jók és stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: