2020. július 6., hétfő

2020.07.06....


Sziasztok!
Elsőként egy vadonatúj Future Garage szerzeményt mutatnék most be nektek. Fantasztikus lett. Nagyon jól van hangszerelve, isteni a vokál és minden úgy igazán egyben van. Az embert úgy viszi magával. Az érzéseit és a gondolatait repíti. A nyár közepén vagyunk és mégis én úgy érzem magam, hogy tulajdonképpen semmi nem történik. Csak úgy mennek a napok, szalad az idő, de úgy érdemben semmi nem történik. Pedig nagyon sok tervvel indítottam ezt az évet is. Aztán semmi különös nem lett belőle... Eddig legalábbis nem! Ezen szeretnék változtatni mert már a nyár fele el is telt! Jó lenne egy kicsit olyan dolgokkal foglalkozni, olyan dolgokat átélni amik már rég hiányoznak az életemből. Jó lenne újra a boldogság, szerelem, kiszámíthatóság. Ezek olyan nagy szavak lettek a mai világban én úgy látom... :( Nem tudom, hogy mit kellene tennem ahhoz, hogy ezek újra rám találjanak őszintén, ne csak érdekből vagy képmutatásból. Elegem van már a hazugságokból és a nem valódi dolgokból. Nem bírom már elviselni ezeket a képmutató dolgokat. Teljesen becsavarodok már miattuk. Úgyhogy azért vagyok ennyire lent lelkileg mostanában mert nem történik érdemben olyan dolog ami boldoggá tenne. Nem történik semmi. A küzdésbe meg már belefáradtam. Sokszor van gyomoridegem is ezek miatt. Sajnos olyan természet vagyok aki nem tud vagy csak nagyon nehezen feldolgozni, elfogadni dolgokat és akit nagyon bánt az igazságtalanság! Próbálnék szeretni is, próbálni elfogadni is, de nem engedik, nem hagyják, így meg nehéz széllel szemben evezni. De még a lehetetlenre is képes lennék érte. Hogy végre minden meglegyen abból a kicsiből ami tulajdonképpen hiányzik. Ez a szám tökéletesen jellemzi a lelkem. Viharos, érzelmes, színes. Ez az én világom. Ezt talán soha senki nem veheti el tőlem. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: