2020. július 12., vasárnap

2020.07.12....

Sziasztok!

Gyorsan elment megint ez a hétvége. Ma legalább egy kicsit ki tudtam mozdulni. Szentendre volt a cél igazából és végre tudtam élvezni az igazi nyári pillanatokat. A nyugalom szigete a dunakorzó! És persze a különleges vagy hagyományos magyar ízek utcája is, ugyanis számos étterem várja az arra látogatókat. Én most csak a Szamos Cukrászdát és a jól bevált gofrist vettem célba, mert nyár nem lehet gofri nélkül! :) Az a tökéletes napsütéses idő és a Duna morajlása annyira megnyugtatott, hogy tisztára jó volt kicsit ülni a parton miután megettem a gofrim. Szeretek kijárni nagyon, bár idén ez is háttérbe szorult sajnos... De igyekszem bepótolni és természetesen a Balaton sem maradhat ki. Bár most extrém tömegek vannak a Balatonnál, azért remélem nem kell lemondani semmiről sem és persze remélem meg tudom kóstolni az év balatoni fagyiját is. Persze a hétvégéken most is fantasztikus fellépőkkel várnak a jól megszokott szórakozóhelyek a sun cityben és persze a Helka is üzemel. Nem szabad megfeledkezni a nappali programokról sem, illetve persze a sétány adta hangulatról sem. Remélem strandolni is fogok tudni a megszokott módon idén is. Egyenlőre ennyi... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: