2020. augusztus 1., szombat

2020.08.01.... Hello August...

Sziasztok!

Pár napja megint nem írtam, pihentem és nem is nagyon voltam gép közelben. Gondoltam ma belevetem magam a balatoni éjszakába, de aztán valahogy mégsem ez történt, részben köszönhetően az allergiámnak, ami rémes módon kijött rajtam az utóbbi pár napban. Eléggé szenvedek is tőle. Közben egyik pillanatról a másikra augusztus is lett, így beléptünk az abszolút főszezonba. Sajnos az összes fesztivált végül lemondták, pedig nagyon készülődött már mindenki a hónap végére amikor is egy hatalmas nyár végi fesztiválszezon kerekedett volna. Hát ez most elmaradt. Éppen pár perce töprengtem én is azon, hogy ez az év mennyire semmilyen, egyszerűen teljesen időpocsékolásnak érzem, hogy csak úgy elvagyunk, de tulajdonképpen semmi nem történik. Pedig milyen jól indult nekem, januárban még mondtam is magamban, hogy na igen, ez az. Végre egy jó év és egyenesbe jövök. Hát ebből nem lett semmi. Sajnos a júliusra tervezett országjárásaim is le kellett mondani sok tényező miatt, így elmaradt a bajai utam is sajnos :( remélem jövőre sikerül bepótolni. Vagy talán később még ebben az évben. Eszméletlen hőség is tombolt az elmúlt napokban, így az is nagyban megnehezítette a napokat, bár szerettem volna a vízben hűsölni, végül nem jött ez össze mivel sajnos megint korlátozva vagyok, autó és mindennemű jármű hiányában erősen korlátozott a mozgásterem :( Kezd nagyon elegem lenni ebből. De tényleg. Úgyhogy teljes erőmmel azon vagyok, hogy végre ez változzon. Úgy tervezem, hogy idén is lesz szép ősz, ami a kedvenc évszakom, és akkor lesz majd még jó pár jó pillanat. Élményeket szeretnék szerezni igazából semmi mást. Mindenem megvan talán már amire egy hétköznapi ember vágyhat, nekem nem is kell más, csak pillanatokat, élményeket szeretnék amikre jó lesz majd visszaemlékezni ugyanúgy mint most. Közben persze nagyot változott a világ, amit eléggé nehéz elfogadni, de jó visszaemlékezni, hogy egyszer olyanok is voltak... Csütörtökön elstartolt innen Balatonfüredről a hagyományos "Kék Szalag" is ahol megint több száz versenyző kvalifikálta magát és versengett a dobogóért. Természetesen az eseménynek hatalmas marketingértéke is van, illetve a helyezésnek is, továbbá rengeteg embert vonz is, így turisztikailag is hatalmas az érdeklődés. Ebben az időszakban szinte telt házzal üzemelnek a szállások a környéken. Persze ez is a elit sportja, de azért jó volt látni az egészet, fantasztikus látvány a balatonon a sok vitorlás ahogy szeli a vizet. 48 órán keresztül éjjel-nappal kint vannak a vízen. Sajnos idén a gyenge széllel is meg kellett küzdeni, de ez mit sem volt le a feeling-ből amit ez az esemény adni tud.
Azt hiszem mára ennyi, legyetek jók és "Stay Tuned"...

Nincsenek megjegyzések: