2020. augusztus 30., vasárnap

2020.08.30....

Sziasztok!

Eltelt megint egy hétvége és tulajdonképpen most tartalmasan, bár mégsem vagyok lelkileg a toppon. Hullámzó ez sajnos nálam eléggé most. Kezdjük a péntekkel. Eléggé rohangálós napom volt, sok feladattal, de délután szakítottam egy kis időt a lelki feltöltődésre. Ismét kilátogattam Szentendrére. gondolkodtam sokat a parton egy lángos majd egy fagyi társaságában. Jó volt. Az idő is jó volt a hangulat is. Szeretek így feltöltődni. Aztán szombat amikor is leruccantam ebben a hőségben Balatonra még utoljára. Bár idén nem tudtam fürdeni, most annyira kedvem sem volt lemenni, de családi esemény is volt, így ott volt a helyem. Végül is jól sikerült, bár elképesztő meleg volt. És még várt rám egy hazaút is. Kicsit elegem van már ebből az utazási formából. Teljesen nem életszerű számomra már. Nem vagyok már 20éves. Főleg ebben a hőségben kibírhatatlan. Na de mindegy is. Remélem már nem kell sokat várni és megváltozik. Annyira szeretném már, hogy megváltozzon az életem. Egyszerűen nem bírom már így tovább. Akit szeretek, az utál, nem akar velem beszélni. A dolgok nem jönnek össze, ellenem vannak a tárgyak sokszor. Szóval túl sok már. Mindenkinek vannak problémái, de folyamatosan 5éven keresztül már nehéz elviselni. Szeretném végre kiszámítható életet. Nem kell a pénz, nem kell semmi, csak nyugalom, szeretet, megbecsülés! Úgy látszik a mai világban ezek azok a dolgok amik a legdrágábbak és a legnehezebben megszerezhető dolgok. Nem marad más nekem mint a zene. A világ amiben el lehet merülni és megért. Remélem hamarosan ez megváltozik. Legyetek jók!

Nincsenek megjegyzések: