2020. augusztus 9., vasárnap

2020.08.09....



Sziasztok!

Tegnap óta nagyon boldog vagyok és boldogan írom ezt a bejegyzést. Képzeljétek megosztott velem pár gondolatot Ő! A lány akire annyira kíváncsi vagyok! Annyira jó lett a kedvem tőle, hogy beszéltünk, hiszen egy annyira aranyos, édes teremtés :$ Úgy érzem, évek óta osztom meg a gondolataim, érzéseim veletek róla, írtam rengeteget neki is és azon voltam, hogy boldogabbá tegyem a napjait amikor olvasta az üzeneteim. :) Talán nekem nincs is fontosabb "küldetésem" most ennél. Lelkileg sokat jelent számomra ez. Ez egy nagyon jó és pozitív visszajelzés volt arra, hogy ne adjam fel. Örülök neki nagyon. Ebben a rekkenő hőségben jó ha az embert érik ilyen kis pozitív hatások is. Nem csak a jó zene, a fantasztikus érzések, hanem ilyen apró örömök. Amik valóban boldoggá teszik a pillanatot. Mert ez az amire a legjobban vágyok. Feledhetetlen pillanatok. A szám amit most megosztottam veletek, egy ilyen tökéletes érzést közvetítenek. Amikor megszűnik körülöttetek minden és át adjátok magatokat egymásnak. Szerintem fantasztikus. Érdemes meghallgatni és letölteni legálisan a toneden.io illetve bandcamp.com oldalakról egy mindössze 0.99$-os áron. Remélem lesz még alkalmam hasonló élményeket, pillanatokat átélnem, mert ez az tényleg ami már évek óta hiányzik a küzdelmes életemből. Mert mindig kell valami ami az embert megerősíti. Ami segít abban belül, hogy túl élje. Mára ennyi... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: