2020. augusztus 8., szombat

2020.08.08....



Sziasztok!

Most ismét egy újdonsággal köszöntelek benneteket. Ez egy Future Chill stílusú szám. Nagyon jó szerintem. Hallgassátok meg ti is ha igazi kikapcsolódásra és gondolkodásra vágytok. Iszonyatos meleg van már pár hete, igazán tombol a hőség és a nyár. Elviselhetetlen vízpart vagy klíma nélkül zárt térben. Hála istennek én le tudom hűteni magam éjszaka is. Bár nagyon jó lenne valami igazi izgalmas nyári éjszakai program. Ezekre vágyom. Az összhang, a harmónia és a valódi érzések. Lehet olyat szeretnék ami már nem létezik, de én hiszek benne, hogy igen. Remélem, hogy tényleg. Csak hol van már?? Merre van?? Egyébként ez a nyár teljesen semleges számomra pedig annyira jó lendülettel indult az évem. Tele tervekkel, tele élettel. Hát ebből nem lett semmi. Sajnos el kell halasztani amit nagyon sajnálok. Pedig annyi élménnyel szerettem volna gazdagodni. El akartam menni újra repülni. Fel szállni a hatalmas hőlégballonnal a Balaton partjáról! És csak csodálni a tájat. Csodálni a messzeséget. Sok ötletem van, sok tervem is, de még több vágyam amit szeretnék átélni. Remélem lesz rá lehetőségem még valaha. Ez a zene is annyi mindent jelent számomra. Nagyon sok a mondanivalója. Fantasztikus ez az elektronikus zenei világ. Annyira sokszínű.
Jó sodródni a világában.
Tegnap megérkezett az új telefonom is. Az első "embargó" telefonnak nevezett példány, amivel mondjuk ki, bátor voltam, hogy megvettem, ugyanis ez az első olyan Huawei telefon, (P40 Lite) ami nem kapott semmilyen Google licenszet és szolgáltatást köszönhetően az amerikai tiltásoknak. Ennek ellenére csúcshardverről van szó, komoly kamerarendszerrel és egy fantasztikus 70e Ft alatti kártyafüggetlen bruttó árról! Azért ez nem semmi. Persze nekem jó ez a telefon is mert én meg tudok lenni google nélkül is, de az átlag felhasználó nem fogja ezt a modellt választani. Egyenlőre szerethető számomra, csodás a kijelző és nagyon gyors a szoftver is. Android 10-ről van szó ami már nagyon fejlett és gyors, jól optimalizált. Ha kapna google licenszet, mindjárt jóval 100e felett lenne az ára. Mindenesetre tanulom a használatát. Szokom.
Mára ennyi, legyetek jók!

Nincsenek megjegyzések: