2020. augusztus 13., csütörtök

2020.08.13....

Sziasztok!

Elég úgymond hosszú napot zártam ma, úgyhogy kicsit fáradtam írom most ezt a bejegyzést. Persze a zene az szól, az nem maradhat el sosem. Volt ma elég sok minden. Konyhatervezés, ikea, nagyker, árkád. A hőséget leszámítva nem volt rossz nap. Ki is néztem egy cipőt is magamnak. Persze most nem találom meg a neten, de amúgy marha jó színekben létezik úgyhogy tudnék venni vagy 3-4 párt is. Mindenesetre majd megnézem még máshol is. Ettől eltekintve semmi egyéb nem történt ma velem. Elgondolkoztam megint azon, hogy az idő csak megy és tulajdonképpen nem történik semmi sem. Megint nem vagyunk már messze szerintem a korlátozásoktól, úgyhogy megint minden le fog állni. Nem gondoltam volna, hogy ilyen szar év lesz ez a 2020. Szeretnék már végre más dolgokra is koncentrálni és nem csak arra, hogy mókuskerékben hajtom magam. Kicsit elég volt ebből már most. Azt hiszem mára ennyi. Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: