2020. augusztus 5., szerda

2020.08.05....


Sziasztok!

Pár napja nem volt bejegyzés, az utóbbi pár napban nem nagyon voltam gép közelben sem. Kicsit most megint mélyponton vagyok, sok a teendő, nem sikerülnek úgy a dolgok ahogyan kellene és nincs szerencsém most az élet más területein sem. Nem tudom mi lesz az év további kimenetele, de remélem jobb mint most. Eléggé nehéz most a helyzet szerintem. Kár idegeskedni mert valahogy mindig megoldódik, de nem tudok nem idegeskedni. Túl sokat vállalok szerintem és ezt egyedül nehéz feldolgozni. Jó lenne egy kis lelki segítség, de nagyon. Aki biztat, fel néz rám, támogat. Ott van lelkileg mellettem. Jó volna néha megölelni. Szóval ezek nagyon fel tudnának tölteni. De azt hiszem ez még várat magára... Véget ért közben a nyaralásom is a Balatonnál. Hát ez alkalommal nem igazán volt jó élmény azt kell mondjam. Nem úgy sikerült ahogy terveztem. Remélem jövőre jobb lesz. Nagyon szeretném ha már egyenesbe jönne az életem. A mai bejegyzés elején egy különleges Sloati szerzeményt osztottam meg veletek. Ez egy igazi Future Garage ismét. Ezek még tartják bennem az életet mondjuk úgy. Talán egy kis felüdülés, hogy évek után most végre új telefont veszek magamnak, amit tényleg én bontok ki először. A telefonszerelő az akinek mindig törött vagy hiányos a telefonja :) Hát ez most nálam másképp lesz. De nem vagyok hajlandó már sok pénzt kiadni erre, mert nincs rá szükségem igazán. Én úgy élek már, hogy csak olyan dolgokat veszek meg amire szükségem van. Semmi felesleges dolgot nem veszek már. Semmit. És funkcionálisan nézem a dolgokat. Olyat veszek ami arra a felhasználási területre való amire használom. Tegyetek ti is így! Na egyenlőre ennyi, legyetek jók. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: