2020. augusztus 10., hétfő

2020.08.10....



Sziasztok!

Még mindig a tegnapelőtti események hatása alatt állok úgy érzem és teljesen megváltoztak a napjaim önmagukban. Hihetetlen, hogy egy apró öröm mennyire nagy dolgokra képes. Nem, nem őrültem meg és tudom, hogy ezt a számot posztoltam tegnap is, de egyszerűen nem lehet elégszer meghallgatni. Tényleg fantasztikus a zene ereje. Komoly kérdésekről is esett szó kettőnk között és remélem ennek még lesz folytatása. Szeretném! Mert más színben élem meg a napokat azóta. Érdekes dolog az biztos, de egyszerűen fantasztikus is. Az érzés amikor megkapod a visszajelzést arról, hogy volt értelme. Amikor rájössz, hogy igazából jó az amit csinálsz. Amikor megtudod, hogy jó örömet okozni és annak a valakinek is jól esik. Akkor még jobban szeretnéd csinálni és motivál minden pillanatban. Valami elkezdődik belül, egy érzés amitől még jobban akarod csinálni. Rég éreztem már ilyet, nagyon rég. Nem is gondoltam arra, hogy valaha még fel fog ez a dolog bukkanni bennem, mert annyira háttérbe szorultak a mai önző világban ezek a dolgok. Szinte már kihaltak, de ezek szerint mégsem teljesen. Jó ezen elgondolkodni miközben mosolyogva hallgatod a zenét. Sok minden változhat, de önmagában a bennünk rejlő alap dolgok sosem változnak. Csak kell a megfelelő személy aki ki tudja hozni belőlünk. Ez az egésznek a lényege szerintem. Korábban már sokat írtam a vágyaimról és arról, hogy miket szeretnék átélni. Ez mit sem változott, sőt inkább felerősödött! Sok kaland van az életben amit részben saját magunk hibájából, részben önhibánkon kívül nem élünk át. Én úgy érzem, hogy most már minimum 5 éve fogságba esett a belsőm és nem tud igazából kiszabadulni, nem tudja magát valójában megmutatni. Nincs kinek, tévutakra meg nem szeretnék újra tévedni. Ez mindig egy nehéz kérdés az ember életében, hogy merre menjen? Mert sok elágazáshoz érkezünk életünk során. Nem feltétlenül tudunk mindig jól dönteni és a helyes utat választani. Nem szeretnék le térni a helyes útról. Annyi minden negatív történt már, hogy itt az ideje valami pozitívnak is. Legfőképpen az életemben alapjaiban!

Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: