2020. augusztus 12., szerda

2020.08.12....

Sziasztok!

Tombol továbbra is a hőség, én személy szerint nagyon nehezen bírom. Nem mehet egész nap a klímám, úgyhogy csak időszakos hűtésekre van lehetőségem. És még állítólag marad is a meleg. Dehát mikor máskor legyen meleg ha nem most? Most van augusztus a nyár főszezonja. Érdekes hangulatban vagyok mostanában, kicsit megnyugodtam talán, erőre kaptam. Nagyon jót tett, hogy tudtam vele beszélni egy kicsit. De olyan jó lenne többet beszélni. De tényleg. Tudom, hogy nekem Ő kell! Annyira jó ez az érzés amit Ő okoz nekem. Teljesen leblokkol. Nem is akarok tőle szabadulni. A héten jó napjaim vannak úgy érzem. Holnapra teljesen offolom magam. Megyek konyhát terveztetni. Talán haladok ezzel is kicsit. Jelenleg úgy is magamnak csinálom, nincs akivel megosszam ha kész. De szép lesz remélem. És jó. Mára asszem ennyi. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: