2020. augusztus 23., vasárnap

2020.08.23.... Dunaparti Délután...

Sziasztok!

Ma kicsit magammal foglalkoztam és a délutánt ennek jegyében töltöttem. Mondhatom azt, hogy a mai napon kipihentem magam. És persze nem indult rosszul a nap sem, rögtön egy gyors átadás és már indult is a nap. Elképesztően nyugodt nap volt ez a mai is. Rég voltak már ennyire nyugodt napjaim. Amikor kint az utcán is síri csönd van és csak a természetet hallod. Semmi morajló pörgés. Erre is van szerintem szükség, ugyanis a földi természet 38%-a érintetlen csak már. Ezt mindenképpen meg kell akadályozni szerintem és vissza kell állítani minél nagyobb részt, vissza kell adni a természetnek, mert erőszakkal vissza fogja venni, de abban nem lesz köszönet ránk nézve. Ennek jegyében délután ismét kint voltam a szentendrei dunakorzón. Az instagram oldalamon már fent is van két kép. Zenét ugyan most nem vittem, de így is fantasztikus volt az egész. Gyönyörű idő és hangulat. Kikapcsolódás, kézműves dolgok és minden ami kell. Nagyon szeretem ezt a részt. Nem is tudok jobb helyi kikapcsolódást ennél. Persze a belvárosi dunapartra is lehetne ilyen plázs jellegű helyet csinálni, csak az megbénítaná a város forgalmát, így nem opció. Maradnak a kistelepülések amiknek van közvetlen partja. Épp ezért szeretem Baját is. Gyönyörű kis városka. Szóval jól telt a nap, remélem a hét sem kezdődik rosszul. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: