2020. augusztus 14., péntek

2020.08.14.... Péntek Este...

Sziasztok!

Újabb hétvégéhez érkeztünk itt immáron augusztus közepén. Tombol a nyár és lassan mi meg újra be leszünk zárva. Hihetetlen kilátástalanná vált a helyzet immáron úgy érzem. Nem tudom mi lesz még ebben az évben de nem sok jóra számítok. Péntek este van és most kicsit mindent elengedve vágok neki a hétvégének. Kicsit más szellemben szeretném most ezt a hétvégét tölteni. Nyugalomba mint a mai napot. Ma valahogy rettentő nyugalomban voltam. Nem is tudom mikor éreztem ilyet újra. Tudtam nyugodtan pihenni délután is. Jó volt. De tényleg. Csak egyszerűen el kell engedni a feszületet. De tényleg. Csak nem vagyok ilyen típus, hogy ennyire le tudjak mindent szarni. Rágódok, pörög az agyam is. Pedig nem kellene, sokkal nyugodtabb is lehetnék. Megpróbálok, csak magamat nem tudom megerőszakolni. Majd megpróbálok változtatni.
Jó lenne már egy igazi lelki társ is. Nagyon jó lenne Ő is. A lány akire annyi ideje várok már. Egyszer talán újra mellettem lehet. Remélem lesz ilyen szerencsém. Most este megint szólnak a jobbnál jobb zenék és rettentő komoly érzéseket küldenek most is. Mint ahogy megszokhattátok tőlem, különleges elektronikus dallamok ismét! Mára ennyi, holnap találkozunk. Stay Tuned!!

Nincsenek megjegyzések: