2020. augusztus 21., péntek

2020.08.21.... Újra Péntek...



Sziasztok!

Pontosan 1hete volt utoljára bejegyzés, elnézést kell kérnem emiatt, ugyanis rengeteg elintéznivalóm volt és munkám is, úgyhogy nem nagyon tudtam elmélyedni ebben a világban amit itt élek ebben a blogban. A nyár utolsó hosszú hétvégéje van, lényegében pihenéssel telik. Tegnap is és ma is kilátogattam Szentendrére. Fantasztikus ilyenkor nyár végén a meleg estéken. Egyszerűen az a hangulat ami van fenomenális. Nagyon szeretem kint tölteni az időt. Pont ehhez a hangulathoz illik a mostani fantasztikus zenei megosztásom is a Night Walk. Ez egy mostani nagy kedvenc, érdemes meghallgatni. Fantasztikus a feldolgozás is. Nagyon szeretem. Azaleh egy fantasztikus zenei producer a mély érzésekben. A zenéi nagyon sok világot vonultatnak fel. Tökéletes társ ezekhez az estékhez. Sok élmény és emlék elevenedik fel mindig bennem mikor végig sétálok a dunakorzón. Sok szép emlék, pillanat. Apukámra is sokszor emlékezem ilyenkor, hogy mennyit jártam ki vele is. Nagyon jó volt. Rengeteg emlékem van itt belül a lelkemben. Rengeteg teher nyomja a szívemet és rengeteg mindenre vágyom lelkileg amivel ilyenkor szembesülök igazán amikor mélyen belegondolok. Rossz szembesülni azzal is, hogy mennyire elment az idő. Egyszerűen elrohant. Pedig foghatnám a kezét is ilyenkor annak a személynek aki életem szerelme is lehetne. Emlékezhetnénk közösen dolgokra, élményekre, közös percekre. Azt hiszem így a késő nyár alkalmával sokat leszek kint. Eltelt 2 nap és még csak most kezdődik a hétvége. Mennyire megváltozik az ember hangulata ilyenkor amikor már érzi, hogy tulajdonképpen valaminek közeledik a vége. Mikor esténként kinézek az ablakomon, mint például most is amikor ezt a bejegyzést írom, már látni, érezni, hogy közeledik a nyár vége. Ismét jön a bezárkózás, a hideg. Próbálunk nem erre gondolni és kitolni amennyire lehet és az idő engedi. Én is így vagyok ezzel és próbálok annyi hétvégét kint tölteni amennyit csak lehet.
Élmények kellenek, semmi egyéb!
Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: