2007. december 15., szombat

Tegnap Szallagavató És Afterparty...




Tegnap volt az unokaöcsém szallagavatója. Elég jóra sikerült. 4 táncot adtak elő, de a másik 2évfolyam táncai is baromi jók voltak. Le a kalappal elöttük. A hangulat az frenetikus volt. Megtöltöttük a kisstadion egyik termét. Az ünnepség után pedig hatalmas afterparty a Desperadosban reggelig. Hát már eléggé reggeledett amikor hazaindúltam. Hulla voltam ma egész nap. Ezért is sajnálom Sissym, hogy nem tudtam ma veled elmenni bulizni. Jól érezte magát az egész család nagyon. Ma már nem volt sajnos ekkora az öröm. Mostanában olyan változóak a dolgaim. Egyszer fent egyszer lent. Ki kéne már tisztítani a fejem. Anett nagyon hiányzol ám... És hát belegondolva, hogy most nem fogunk talizni egy jó darabig, még rosszabb. De persze ezt nem szemrehányásként mondom... Nem vaok én olyan :):) Mindenesetre lesz pár dolog amit szeretnék veled megvitatni majd. Remélem a nyarunk király lesz, ha másra nem is nagyon lesz időnk... :S Hát sajnos én is csak reménykedni tudok, mert ha a jövőmet nézem akkor nem valami húú de laza dolgot látok. Mindig új kihívások. Hát ez már csak ilyen.

Nincsenek megjegyzések: