2007. december 23., vasárnap

2007 Karácsony...Talán A Legszebb... :)

Azt hiszem az idei karácsony nem is kezdőthetett volna jobban. Olyan jó volt újra látni azt aki annyira fontos nekem, ráadásúl a szeretet ünnepén. Sokféle karácsonyom volt már, de valahogy mindig hiányzott valami a teljes boldogságomhoz. Vár még rám a fa feldíszítése, de valahogy majd megoldom azt is :) Őszinténszólva sajnálom, h a 2ünnep között nem tudunk találkozni, de majd csak kibírom valahogy... :) Hát lassan elmúlik ez a 2007es év is. Ősszegezni még nem fogom most, hanem majd egy késöbbi kommentben. Már csak pár perc van hátra és 24.e. Ha lehetett volna egy kívámságom az ünnepekre, akkorsem kívántam volna mást, csak azt, h együtt és boldogan mint mindig. :) És most jön a képbe a pár napja írt bejegyzésem, h legyetek azokkal ezen a napon akik számotokra fontosak meg közel állnak hozzátok, mert nekem már bejött. Apró dolgok az életben, de annál nagyobb örömszerzés bárkinek. Örültem annak is nagyon, hogy boldoggá tudtam vagy tudtalak tenni téged párduckám, mert az, ha látom, h örülsz és mosizol, az nekem is nagyon jól esik és boldoggá tesz. Elvégre egy apró figyelmesség is megtehet nála 100szor nagyobb örömet. :) Sok sikert neked az elkövetkező 1hónapra, és remélem minnél elöbb látlak megint ahogy vége ennek az örületnek. Jó éjt és szép álmikat. Mindenkinek sok puszit és nagyon boldog Karácsonyt!!!

Kommentet Azért Várok!!! :)

Nincsenek megjegyzések: