2007. december 21., péntek

Közeledik A Szeretet Ünnepe...Pár Gondolat...

Sokat változott körülöttem a világ e pár nap alatt. Más és más lett fontos, elgondolkodtatott nagyon sok dolog. Kezdtem megérteni az ellentábort is, vagyis azokat akik rockot hallgatnak. Vajon miért pont ezt a stílust választották? Mert ebbe menekülnek, mert valami sérelmük van vagy olyan fájdalom amit ezzel könnyebben feldolgozhatnak. Mert igaza volt annak aki azt mondta nekem, hogy ugyanúgy érzelmeket közvetít. Így igaz, hiszen én is a rossz napokon hallgatok néha rockos zenét. Mert valahogy elfogadtatja az emberrel a rosszt vagy van kihez menekülni még akkoris ha az aki számunkra nagyon fontos, mégsem lehet az adott pillanatban melletünk. Fontos lett számomra is valami. Idén karácsonykor boldog leszek, úgy érzem. Talán végre eljött az a perc amikor a sors enged... De aztán az új év... még keményebb dolgok mint eddig... De hogyan?? Nem mutatja senki sem az utat... Nincs egy biztos pont amibe az ember kapaszkodhat. Igaz ez még változhat a 2hét alatt... Apró dolgok, amik másoknak természetesek, nekem sokat jelentenek. Boldoggá tehetnek. Sikert jelenthetnek bizonyos időre. A zene, a dallamok, amit már kiskorom óta figyelek, mind segítettek. Nekem több volt a lemezjátszó mögött állni mint egy buli, egy szórakoztatás. Valamit továbbítottam mindig az emberek felé ezzel. Egy érzés, vagy épp pont egy lelkiállapot. Aki figyel, az megtudhatja mindig h miről van szó. Kezdetben sokak segítették ezt, az érzést átadni. A dalszövegíróm akivel hosszú órákat töltöttünk éjszakákon át a stúdióban. A saját énem, ami néha túl gyenge, néha kemény és néha szerencsére túl sok benne az érzés, néha sajnos kevés. Az emberek akik utána odajöttek elismerően, h király volt. Sokan voltak, de nem elegen talán? Hát ez már a múlt. Egy régi korszak, de az ember maga nem sokat változott. Talán ugyanolyan maradtam mint 18évesen. Elöbbrejutni nehéz, előteremteni a dolgokat, h a hobbydnak élj, előteremteni a lehetőséget, h a csajodnak élj, előteremteni a lehetőséget, hogy az érzéseid vezessenek, előteremteni a lehetőséget saját magad számára... Mind-mind állati nehéz külön-külön is, hát még egyszerre. Megfelelni mindenkinek lehetetlen és talán nem is kell, de sajnos az életben nem élhetünk a saját törvényeink alapján. Mert mindig szükségünk van valamire, valakikre ahhoz, hogy tovább éljünk. Karácsonykor legyünk azokkal akiket szeretünk!!! Mutassuk ki nekik, hogy mennyire fontosak és hogy nélkülük nem boldog élet a mi életünk!! (P.S. I Love You...) Hear the scream from your heart!!!

Nincsenek megjegyzések: