2007. december 3., hétfő

Újjabb Mobil: Samsung SGH-C450...




A Samsung mindig is élen járt azzal, hogy olcsón adjon dizájnos telefonokat. Nincs ez másképp a mostani alsókategóriás modelljável sem a C450el sem. A készülék fényes és matt fekete és ezüst kombinációban pompázik, határozott nyomásponttal ellátott billentyűzetet kapott és az összeszerelés minősége is kiválló, nem recseg, ropog. Hát úgy döntöttem én is beruházok egy ilyen készülékbe. A szolgáltatási köre a kategóriának megfelelő: VGA kamera, FM Radió, Diktafon, GPRS Class 10, Wap és HTML böngésző, Java, 2MB memória, 65000színű 128x128 TFT kijelző. A doboz egyébként a Samsung kiválló minőségű Stereo headsetjét is tartalmazza, természetesen fekete metál színben. A készülék sajnos nem rendelkezik sem infra sem bluetooth kapcsolattal, ezért képeinket csak USB kábel segítségével és természetesen MMS ben tudjuk kijutattni a telefonból. Természetesen 2év garancia is van a készülékre. Azt hiszem megéri az árát ez a készülék, ugyanis kártyafüggetlenül mindössze 19900Ft-ért tudom adni. Aki egy jól kinéző hétköznapi telefont szeretne magának annak nagyon ajánlom a Samsung újdonságát.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én mostkaptam egy ijen samsungot és megvagyok vele elégedve.
Ahozképest hogy vgás szépen fényképez,és dizájnos

Balázs írta...

Szerintem is jó kis teló annyiért amennyibe kerül. Kár, h infra vagy bluetooth nincs benne. Egy M300 is van a családban, az hasonló paraméterekkel rendelkezik mint ez.