2007. december 7., péntek

Aréna Pláza 4. felvonás...

Hát igazából tegnap bejártam itt a fél világot a Panasonic DMR-EH57-es DVD íróért, de csak az Aréna Plázában kötöttem ki megint ma. Teljesen más már minden, szinte alig vannak. És tök fúrcsa volt, hogy én álltam egyedül a pénztárnál az Electro Worldben :D Mindenesetre haladnak a dolgok előre. Épül az autó, korszerüsödik az itthoni technika is, szóval így karácsony elött ez ember rendesen eladósodik :D Remélem, hogy végre megkapom azt az állást abban a szupi irodaházban. Tök frankó elegánsan minden reggel bemenni egy olyan helyre ahol az ember elött kinyitják a nagy üvegajtót és egész nap télen egy fűtött, nyáron klímatizált irodában csücsül. :) Hát végre talán megalapozódik az életem és a jövőm. Anett neked meg üzenem, hogy megjött a 2008-as katalógus Bibione-ból. És hát egy szupi kis helyre megy a foglalás. 3szoba, 2fürdő, tengerrenéző és hatalmas erkély nyugágyakkal. Nézhetjük a naplementét is akár egy jó kis koktél társaságában :):) És hát ami a legjobb az a tetőmedence, tudod este amikor a hold ezüsthidat vet a feszített víztükörre :) hát... remélem meg leszel elégedve!? :P Csak arra is számítsál, hogy beleborulsz ám a tengerbe :D :P

Nincsenek megjegyzések: