2007. december 13., csütörtök

A Szerelem Dallamai...

Kérek egy pillanatot
súgjak egy mondatot,
most ölelj mert itt vagyok
Így színes lesz az életem,
csókjaiddal színezem,
szeress úgy amilyen vagyok.

Mint vihar a sivatagon,
úgy tombolt át a vágyakon.
De szerelmünk már nem áll
csak remegő lábakon.
Titokban tudom sokszor sírt
szeretett, ahogyan csak bírt.
Megfogott az üzenettel
amit könnyével írt.

Kérek egy pillanatot
súgjak egy mondatot,
most ölelj mert itt vagyok
Így színes lesz az életem,
csókjaiddal színezem,
szeress úgy amilyen vagyok.


A kártyavár összedől,
hiába futsz a sors elől.
Eltűnik a csillogás, kialszik a fény
és a villlogás.
Nem maradnak csak az emlékek,
elmúlnak az érzelmek.
Egyszer te sem kell, hogy féltsél
és én sem kell, hogy féltselek.

Kérek egy pillanatot
súgjak egy mondatot,
most ölelj mert itt vagyok
Így színes lesz az életem,
csókjaiddal színezem,
szeress úgy amilyen vagyok.

Nincsenek megjegyzések: