2007. december 8., szombat

Egy Picit Magamról is...

Hát úgy gondolom, hogy most egy picit magamról is írok. Hát mostanában azért nem írtam mert nem nagyon van mit írni, vagyis semmi jó nincs. Igazából most, hogy vége a nyárnak, jobban egyedül érzem magam. Ez az október, november... ilyet nem kivánok senkinek sem. Ugyanazok a napok jöttek, mentek... Semmi változás, rettentő egyedül éreztem és még mindig érzem magam. Valahogy most ilyen... Az összes barátom eltünt, sehol senki. Msn: szinte csak olyanokkal dumálgatok akiket nem is ismerek, mert akik közel állnak hozzám azok sehol sincsenek. Nem nagyon láttam őket mostanában fent. Próbáltam elütni az időd hasznos dolgokkal amikor lehetett. Sokat sétáltam esténként, építettem az autót is. Így télen nehéz erre koncentrálni mert nem lehet komoly munkákat végezni a hideg miatt. De hát amint látjátok bekerült a Xenon is. Amit tudtam megtettem, legalább addigis ment az idő. Elbizonytalanodtam jópár dologban... Csak járnak a fejemben éjszakákon, de valahogy nem tudok a végére járni, megkérdezni... Mostanában sok éjszakát töltök a studióban. Sajnos már nem a miénk, nem mi béreljük, de jó ismerősöm a bérlő és beenged. Hát foglalkoztam a zenével, legalább picit kiürítettem a fejem és elnyomtam az érzést... Sok ember fontos volt nekem, meg még mindig az, de nem tudok róluk semmit...
Mintha már évek teltek volna el azóta mióta találkoztunk... Aztán lehet, hogy már nem is vagyok fontos számukra... lehet, hogy akik nekem fontosak, én nem vagyok nekik. Most is itt van az asztalon 3mobil. Belegondoltam valamelyik nap, hogy mi a fenének nekem telefon??? Nem is használom interneten kívűl másra, mert
senki nem hív fel, senki nem ír smst meg én se hívok senkit mert nincs kit mostanában. El is döntöttem, hogy nem veszek mobilt most karácsonyra... Nincs értelme. Hát ennyit a jelenről. Nemsokára jönnek az ünnepek... Hát nem tudom, hogy mi lesz... lehet, szétdolgozom az agyam, lehet úgyse lesz jobb programom. Hát azért majd kivi vaok, hogy hány karácsonyi smst kapok majd... Mindenesetre nem panaszkodom, csak rosszúl esik, hogy mindenki elhúzott és itthagyott.

Nincsenek megjegyzések: