2007. december 22., szombat

Hatalmas Évzáró Egy A Szívemhez Közel Álló Helyen...


Az Atlantis Kisvárdán. Hát azt hiszem ez már egy majdnem 4éves emlék. De egy exklúzív 5órás settel fog fellépni Hamvai P.G. az év utolsó napján. Hamvainak is az egyik kedvenc helye, mert nagyon jó a közönség. Igaz, h tőlem olyan 375km-re van, de megérte lemenni, és nem csak a hely miatt, hanem a szerelmem miatt is. Sokan megismertek az 1év alatt amíg odajártam. Születtek spanok és ellenségek is. Ezért kicsit félve mennék oda mostanság. Az Atlantis teljesen megújjúlt mióta én utoljára voltam. Igaz, h az ország csücskében van, de színvonalas hely lett. Mindenkinek ajánlom aki esetleg a közelben lakik, hogy látogasson el, mert állati nagy buli lesz. Ha leszek olyan őrült, lehet, hogy én is elmegyek, hogy egy kicsit felelevenítsem az emlékeket. Még az is lehet, hogy összefutok azzal a csajjal akinek a szívemet adtam.

Nincsenek megjegyzések: