2007. december 12., szerda

Egy Újjabb Nap... Nemsokára Karácsony...

Hát egy újjabb borús téli napra virradtam ma is. Régóta nem álmodtam már semmit, de most igen. Lehet, hogy azért tudtam olyan jól aludni. Nagyon jó álmom volt, de tudom, hogy az csak álom marad belátható időn belül. Nincs olyan nagy szerencsém, hogy valóra váljon. Nagyon várom már, hogy tavaszodjon, igaz még jó messze van, de akkoris :) Mert akkor kint lehet lenni a szabad ég alatt, meleg van és a hangulat is jobb ha az emberre süt a nap :) Szeretnék eljutni megint a Cafe Del Mar-ra és ezuttal nem egyedül mint régen. Gyönyörű az a hely és csodálatos a naplemente, de a hold is ahogy ezüsthidat fest a vízre. Utoljára talán akkor láttam ilyen csodálatos dolgot amikor Mauritius-on voltam. Az a sziget csodálatos. Szinte érintetlen természet, fehér homok és csodálatos kékvizű az óceán. Kár, hogy pont szakítás után voltam és nem akkor amikor boldog vagyok. Még szerencse, hogy voltak barátok akkoris mellettem. Közeleg a karácsony, a szeretet ünnepe. Erre én is készültem, hogy meglepjem azokat akik fontosak számomra, olyan figyelmességgel amiről tudom, hogy nagyon örülnek neki és, h szeretik. Sok-sok sszép régi emlék jutott mostanában eszembe az elmúlt 5évvel kapcsolatban. Annyi hülyeséget csináltam, meg annyi minden boldog és fájdalmas pillanat is volt, meg kaland, utazás. Nagyon sok emlékem maradt a Csillával kapcsolatban is. Hát igen, az utazás oda egy kaland volt, élveztem. Mentem kocsival is meg vonattal is. Talán a legmeglepőbb dolog az az volt amikor megérkeztem és hívtak a Tomiékat az Electro Worldben, mert ott voltak gyakorlaton, erre megjelenik az áruismeret tanárom ott az állomáson, h Balázs, te mit keresel erre?? :) Hát mondom a barátnőmhöz jöttem. :D Hát igen. Kisvárda, sokan ismernek a mai napig még ott, hála a kis incidensnek ami a Szent László gimiben történt :D Jah meg hát az sem utolsó amikor a főtéren lévő 3méteres Szent László lovas szobor hátán vártam a Csillát. :D Szerintem azt sem felejtik el páran :D Hát voltak kalandok. A Csilla Kisvárdától 20-30km-re Ilken lakott. Oda még el kellett jutni busszal. Hát poén volt mert arrafelé vannak a nagy almatermesztő mezők, azt ott ment az ember a sok alma között :D Nagyon nyugis hely volt, kipihenhette nyugalomban az ember magát, a sulis stresszt, meg a rohanó életmódot. Külön jó volt, hogy bújik este hozzá valaki az ágyban. :) Hát mint minden kapcsolatban, itt sem volt felhőtlen a dolog, mert a Csilla barátnői rettentő féltékenyek voltak ránk. Talán azért mert a Csilla elött mindegyikükkel jártam... XD :D Lehet, hogy nem is volt alaptalan ez, bár akkor már csak a Csillát szerettem, de mindennél jobban. Hát ha megtalálnám a fényképeket amik akkor készültek mikor utaztunk hozzám haza akkor az állati lenne mert tök jó képek készültek akkor. Sok állatságban benne voltam. Aztán 1év után jött a szakítás, utána volt egy évem amikor nem bírtam másra gondolni és végig egyedül voltam. Aztán jött 2006! Talán megjött a szerencsém, mert megismertem az Anettet. Hát talán mai fejjel azt mondom, hogy az volt a legnagyobb szerencsém :P :) Hát örültem, mert egy olyan csajt ismertem meg, aki teljesen más volt mint addig bárki. Olyan teljes összhang volt köztünk, majdnem teljesen egy volt az érdeklődésünk, felfogásunk a dolgokról, mintha az Anett én lennék lányban :D Hát sokminden jó történt abban az évben is ami kettőnkhöz kapcsolódik, megismert rendesen és hát továbbra sem csalódtam mert minden jól alakult és nem egy olyasvalakit ismertem meg aki komolytalan és csak szórakozik. Hát mára meg már mindketten komolyabbak lettünk és hát úgy érzem, h töretlen ez a kapcsolat kettőnk között. Az Anett maradt ugyanaz a vidám és mosolygós csaj aki akkor volt amikor megismertem. Ennek nagyon örülök mert rengeteg boldog percet ennek köszönhetek. Ez az év pedig a nagy hullámvölgy volt, de az idei nyár talán feldobta a hangulatot mert rengeteget voltunk együtt, még annak ellenére is, hogy én nem igazán voltam a toppon és az volt a nagyszerű dolog, hogy a bajban is volt mellettem valaki aki együttérez velem. :) Talán ez adta meg az egésznek az örömét :) És hát lassan egy újabb év, újabb lehetőségek, újabb kihívások, újabb szerencsék, de remélem, hogy lesznek olyanok amik a régik maradnak és továbbélnek :):) Puszi nektek.

Nincsenek megjegyzések: