2007. december 31., hétfő

Elérkezett Az Év Utolsó Napja...

Hát eljött a 2007-es év utolsó napja. Megint öregebb leszek egy évvel XD Sokminden történt megint velem ebben az évben. Voltak csodás és fájdalmas események is. Boldog pillanatok és nagyon szomorú pillanatok. Mindenesetre szeretnék köszönetet mondani azoknak akik végig mellettem voltak a rossz időszakokban is és elviseltek. Mert ők valóban igazi barátok. Legfőképpen a párduckám. Anett te mindig mellettem voltál, egész nyáron és most is, h kevesebb az időd. De most, hogy te vagy bajban, picit fordúlt a kocka és hát én próbálok neked segíteni. Remélem én is sikerrel járok. :) Aztán külön köszönet a drága S. Nikimnek is mert annyira ari volt velem és tudtam, hogy számíthatok rá is. Meg aztán a többiek: Duzmath Alexa (Caca), Tóth Alexa (Szasszi), L. Tamás, Sz. Attila, Kovács Anita, T. Wiky, és az összes haverom, barátom és családom. Anett ami meg minket illet, remélem, hogy a következő évben is ugyanígy ilyen jól megleszünk és hát remélem, hogy a nyár megint picit jobb lesz. B.U.É.K. MINDENKINEK.

Nincsenek megjegyzések: