2007. december 26., szerda

Karácsony Után...

Hát elmúltak lassan az ünnepek. Igaz ma még Karácsony másnapja van. Kint tombol a hideg. Itt -5, -7 fokok vannak és be van fagyva a Balaton is. Hát nemsokminden történik mostanság itt velem. Kiépitettem magamnak itt egy kis mobil munkaállomást ahonnan most is netezek és igy kapcsolatban tudok maradni azokkal akik hiányoznak vagy rég beszéltünk. :) Hát a Szilveszteri program máig nem tisztázott még. Lehet, hogy irány Kisvárda és a múlt, de lehet, h marad Pest. Sajnálom Anett, hogy neked tanulnod kell és nem megyünk Berlinbe :) Na nembaj, majd lesz jobb is ha már jön a meleg :) Mindig érdekes és új dolgok, hogy sose legyen vagy legyek unalmas. :) Hát elvégre addig kell ezt kiélvezni amig lehet. És hát úgy gondolom, hogy ebben te partner vagy :) Remélem másoknak is jól telt a Karácsony, hasomlóan az enyémhez. Bár én rájöttem, hogy nem tudok meghizni. Akár mennyit ettem, nem ment. Pedig volt bőven. Zserbó az istenkirály :) XD Wiky ha meg nézed még a blogot akkor üzenem neked, hogy ha jobb idő lesz, (Értsd, hogy picit melegebb :D) akkor megyek ám Bajára és megint az emlékműnél... :) Jó volt ám most is meg nyáron is, csak ne lett volna már novemberben ilyen hideg :S Szép az az emlékmű bár mindig elfelejtem a nevét :S Hát hiába, Anett te már tudod, hogy milyen az agyam, vagy agyunk?? :D:D Na mindegy, tavasszal irány Baja és a Dunapart :)

Nincsenek megjegyzések: