2007. december 9., vasárnap

Már Megint Az EMO... Sexy Side Of The EMO...




Tudom, hogy nemigazán való ide, meg nem is kötődik hozzám az EMO dolog, de az elöző részben megigértem, hogy mutatok olyan EMO girlt aki szerintem sexy. Hát Ő lenne az. Adriennek hívják és 18 év körüli csaj. Igazából már régóta ismerem, de csak ritkán szoktunk beszélni... Adri csak amolyan divat EMO. Tetszik neki ez a viselet. Én amondó vagyok, hogy szemre tényleg nem rossz egy ilyen csaj, csakhát azért barátnőnek nem hiszem, hogy hosszútávon el tudnám viselni. Olyan más mint én. Azt ugye akik ismernek, tudják, hogy merre húz a szívem a csajok terén :) Hát akik meg nem tudják, azoknak elmondom, hogy egyáltalán nem a szőkék felé XD :D
Bár a kivétel erősíti a szabályt, volt szőke csajom is, és van pár, de nagyon kevés szőke csaj akire én is azt mondom, hogy jól néz ki. A képekkel kapcsolatban, meg annyit, hogy ezek még olyanok amiket itt közzé lehet tenni, mert a többi nem igazán publikus. Mindenesetre köszönöm a képeket... Pux mindenkinek.

Kommentet esetleg írhattok.

30 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

Hhűűűha...valaki nagyon tudja itt a dolgokat...ki kivel járna és kivel nem. Ráadásul névtelenül. Na, EZ a szánalmas.... :)

Balázs írta...

Hát én annyira bírom ezeket a magas színvonalú kommenteket... Anett, hol is vagyunk? Talán óvodában? Én nem tudom, h te, h vagy ezzel, de én úgy érzem. El is gondolkodik az ember: ájájájjj de baromi nagy az isten állatkertje... XD

Névtelen írta...

:DDDDDDDD ott a pont.

Balázs írta...

:DD De kár, h nem vagy itt... :( Nem láttam a fejedet h milyen képet vágsz. Tudod mint múltkor?! :D Bár én sose leszek olyan kis "trendike" XD

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

Sztem a hasonló véleményeidet tartsd meg magadnak. :D ha jól tudom,veled se akart járni valaki.... :F :F

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

Hát nem egészen Balázsra... Hidd el, jól ismerem én ahhoz már és tudom mi történik vele. Ezért sem értem,miért nem tod békénhagyni. De ez már nem ide való téma.

Névtelen írta...

Alexa..ilyenkor jobban érzed magad? Már ne haragudj, de azért, ezt nem kellett volna! Gondolj bele! -.-

Névtelen írta...

Tudd már végre meg h mit akarsZ! S ha ennyire "utálod" (vagy mit is) akkor hagyad! Ez nem segit semmit, ha igy bánsz vele, vagy neked könnyebb?!

Balázs írta...

Hűűhaaa mi történik itt. Hát azért köszi nektek akikre valóban számíthatok. Köszike párduckám:) h mellettem vagy mindig. Nem is tudom, h mi lenne nélküled :) Majd ezért kapsz sok puszikát meg vmi kis apróságot :);) Ohh Lenke!!! Örülök, h téged is látlak itt. Nem gondoltam volna, h írsz ide. Neked is sik puszika és persze örülök nektek :) Anett neked meg még annyit, h akkor a jövőhéten megpróbálok egy kis időt csinálni kettőnknek :P:);)

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

Na,nekem meg speciel rólad van meg a véleményem. Úgyhogy,ha Balázs ennyire leszerepelt nálad,akkor légyszives ne basztasd. Ja,meg asszem a pasijelöltjeiddel se őt kéne szekálnod. Asszem anno még te akartad, h elfelejtsen téged. Akkor segíts is neki. Kösz. Pá.

Névtelen írta...

Nem tudok ere mit mondani, alexa, csak azaz, még te mondtad h már nem érdekel, meg van más meg minden, s akkor..nem fogom fel, h miért kell irni! Ha meg ö irt, akkor irt, jajj nekem, az is mind1! Az nem azt jelenti, h muszáj h te is vissza irjál! Meg Balázs, öszintén most, sztem, neked sem kellene akkor irnod, ha annyira mindegy neked, meg ha ilyen meg olyan..^^ Nem gondolod? Ez az en véleményem, s ezt megmondom akár kinek! Tehááát, mi van veletek? Lenyugodtok?... :P

Balázs írta...

Köszönöm a közreműködést mindnyájotoknak. Örülök, h vannak még akik mellettem vannak. Én úgy érzem, hogy itt most senkire nem uszítottam senkit és mindenki a szabad akaratából írt be ide. Akik negértenek engem azoknak is köszönöm, hogy elviseltek a nem éppen happy időszak alatt. Úgy gondolom, h ha jóban és boldogságban nem lehet lenni, akkor kár is bármit, bármiféleképpen folytatni. Lenke kösz, h megosztottad a véleményed itt a világ szeme elött. Sokat köszönhetek itt azoknak az emberekenek akik írtak. És ha már az Alexával így alakúlt, akkor remélem, h a jővőben nem fogok ugyanilyen hibába esni és odafigyelek a hibáimra is, hogy ne mutassam ki. Elvégre én nem akarok senkit sem megbántani, se elfogúlt lenni azzal, h moderálom itt a kommenteket. Elvégre ennek az a célja, h bárki kommenteljen. Bízom benne, hogy egy jobb jövőt szán nekem a sors ezen a téren. Millió puszi mindenkinek és legyetek jók akár velem, akár nélkülem.

Balázs írta...

Lenke neked még annyit, hogy az már több mint 1hónapja volt amikor én írtam, de lehet h 2 :D

Balázs írta...

Amúgy meg mégmielött félreérti itt valaki a dolgokat, én nem azt mondtam, h ne írjatok meg nem kell komment meg ilyenek, hanem engem csak az bánt, hogy én vagyok leugatva állandóan. Ennyi.

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Balázs írta...

Szijja Krisztián!
Itt egy kis félreértés volt. Nem a csajt fikázták hanem ellenem irányúlt ez a kezdeti komment. Az illető a bnőm volt és hát ebből adódott a negatív komment. De a csaj valóban kircsi. Kösz, h írtál.

Névtelen írta...

Hali emberek... Gondolom ez egy osztály, vagy ilyesmi... Ezért nem is akarok tanácsokat adni. Engem a google.hu vetett az oldaladra Balázs. Aztán (nem tom milyen indíttatásból de) végigolvastam a bejegyzéseket, és azért annyit hozzátennék, hogy a csajszi a képen jól néz ki, főleg a tetkó a hátán, az nagyon dögös, (ha élőben látod mondd meg neki hogy küldök neki egy puszit, és add át). Nem vagy egy nagy emberszakértő, de Lenkének, meg Anettnek, meg kell védenie a barátait, ez így van a helyén (JA mindent úgy állítok, hogy a hátteret nem ismerem, tehát az egész csak álltalánosítás) szóval. Nagyon helyesen, mivel ahogy látom Balázsnak még mindig fájó pont Alexa, ezért kell neki a lelki támogatás. Viszont alexa.... Nem tom a hátteret, de te nagyon határozatlannak tűnsz (nekem) Döntsdd el hogy tetszik, vagy nem, és ha nem, akkor mondjj le róla, ha meg tetszik... Na asszem mindent elmondtam amit akartam... Ja és erre a kommentre nem kell semmilyen választ írni, csak most kivételesen vetődtem erre a lapra, nem valószínű hogy elolvasom a válaszokat. De kössz hogy elolvastad ezt a levelet.

u.i.:Balázs. Azért respect, mert nem szűröd a kommenteket, de én azért krisztiánt kiszedném;)

Balázs írta...

Látom ez sikeres topic lett. Üzenem akik idetévednek azoknak, hogy már tisztázódott a helyzet ezzel az üggyel kapcsolatban szerencsére. Több hibát nem fogok elkövetni.

Névtelen írta...

Sztem is vannak EMO csajok, akik jól néznek ki, és Ő itt a képen is közéjük tartozik, még akkor is, ha nem igazán EMO, csak pózer... Am én nem vok EMO, de sok olyan haverom van, aki közéjük tartozik, és ők is ugyanolyan emberek, mint a többi. Sőt... némelyik értelmesebb, mint más... Szóval sztem ENNYI...

Jani voltam! Sziasztok

Balázs írta...

Kösz Jani az értelmes hozzászólást. Örülök, hogy vannak még jófej emberek is itt akiknek van normális véleményük. Szerintem sem kell elitélnünk őket. Köszi a kommentet.

Névtelen írta...

hm nem ismerlek titeket csak a képrQl annyit h sztem tök cép csajxi és kb nem értem miért oltjátok egymástXD mind1 csoki (K)

Balázs írta...

Hát a csajszi csini igen. Itt egy kis személyes ügy volt ez az oltogatás semmi több. De szerencsére már sikerült megoldani a problémát :)
Köszi a kommentet. (K)

Balázs írta...

Alexa kommentjeit kérésére moderáltam és kitöröltem a rendszerből!!!!!

Grovstreet írta...

ááááááááá már nemtom miket csinálok ösze visza megyek itt minden hova nemtok írni egy bejegyzést sem na talán ez öszejö csak anyit szeretnék mondani hogy nekem nagyon bejön ez az EMO csaj és megszeretném ismerni köszi mindenkinek Dani voltam

Grovstreet írta...

valaki kérem írjon rám hogy mivan majd pl msn-en vagy valahol hogy tudjam hogy mi is van msn:szmdani@hotmail.com
na köszi mégegyszer mindenkinek:)
pacsi