2021. május 1., szombat

2021.05.01....

 Hello May... Újabb hétvége és újabb hónap. Nem gondoltam volna, hogy tényleg ennyire rohan az idő. Fel se fogható mennyire. Már majdnem a 2021-es év felénél vagyunk. Egyszerűen hihetetlen. Pontosan egy hét múlva lesz a szülinapom is. 1 hét és megint egy évvel öregebb leszek. Egyszerűen hihetetlen. Mint ahogy a szilvesztereket, hamarosan a szülinapokat sem fogom szeretni. Csak elrohan mellettem az idő céltalanul. Nem is tudom, hogy minek örülnék szülinapomra... Talán nem is tárgynak, hanem inkább egy személynek. Egy gyönyörű lánynak. Minden azzal kezdődött. Szerelmes lettem. És azzal a fényképpel kezdődött... Sose felejtem el ezt a történetet. Hiszen szeretem! Pedig annyi minden történt. Annyi minden volt. És mára minden elmúlt. Mármint minden csak emlék maradt az akkori életemből. Vannak dolgok amiket sose felejtek el. És van Ő akit azóta szeretek. Bármi is lesz, nekem Ő marad. Az lenne a legnagyobb öröm, ha születésnapomkor tőle is kapnék egy szép köszöntést. Bárcsak megölelhetném. Bárcsak itt lenne mellettem... Minden este ezzel szembesülök mikor írom ezeket a bejegyzéseket. Ezért beszélek róla annyit. Mert már rajta kívül teljes az életem. Sose gondoltam, hogy én ezeket el fogom érni. Mindig azt hittem, hogy én majd elleszek valahogy, de másképp lett szerencsére. De nem megy senkinek semmi egyszerre. Én is sajnos hiányt szenvedek valamiben. Akárcsak más is. Mert keveseknek adatik meg az, hogy mindenük meglegyen. Remélem egyszer meghallod a szavaim... Csak ez tartja bennem a lelket.



Nincsenek megjegyzések: