2021. május 2., vasárnap

2021.05.02....

 

Elég kemény nap ez a mai számomra. Szinte egész nap aludtam, feküdtem. Nem is tudom mikor volt ilyen utoljára. Nem vagyok jól, nagyon fáj a hasam, gyengének éreztem magam iszonyatosan. Nagyon lehúzza a szervezetem energiáját ez az állapot ilyenkor. Nagyon rossz mikor a fájdalomtól a hideg kiráz. Részben lelki eredetű ez a probléma is. Nem tudok kinek beszélni róla. Remélem enyhül holnapra mert nagyon rossz. A zene tartja bennem a lelket. Ezért is osztottam meg egy egészen új különlegességet Vaeros-tól. Hűen tükrözi a csalódottságom, a hangulatom. Sokszor nem tudom a helyzetet feldolgozni. Nem tudom, hogy felejteni kellene, vagy még jobban emlékezni? Nehéz egy személyben ennyi mindennel küzdeni. Csak a célok lebegnek a szemeim előtt ilyenkor. Az, hogy talán még az utolsó pillanatban rám talál. Rám talál az amit keresek, akit keresek. És akkor vége a szenvedésnek. Új fejezet kezdődhet, megadhatok neki mindent amit szeretnék. Már csak 6 nap van hátra... És megint egy év eltelt. Csak úgy faljuk az éveket. Az idő az ami a legnagyobb kincs és a legnagyobb ellenségünk. Talán egyszer még boldogok lehetünk. Talán egyszer még eljön az az idő amikor átölel... átölel és a fülembe súgja, hogy melletted vagyok... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: