2021. május 10., hétfő

2021.05.10....

 Újabb hét kezdődött, de szinte mintha semmi sem változott volna a hétvégéhez képest. Csönd és madárcsicsergés jellemezte az utcát ma is. Egyszerűen hihetetlen az, hogy milyen fejetlenség van most mindenhol amióta a nyitás szele megcsapta az embereket. Most fog nekem jönni a hét szűk esztendő szerintem. De megpróbálok nem magamba zuhanni, idén nyáron én is élvezni fogom a nyarat. Remélem. Be szeretnék pótolni sok mindent. Legfőképpen egy közös hétvégét szeretnék eltölteni vele... :) nincs is más vágyam, csak, hogy elvigyem Pécsre és egy egész napot együtt töltsünk. Hiszen annyira fantasztikus lenne... Jó ha az ember előtt vannak célok. Muszáj magamnak kitalálni célokat mert célok nélkül aztán teljesen kész lennék. Már így is sokszor nagy a baj, tudhatjátok, akik olvasnak. Szeretnék végre én is kiszabadulni egy kicsit végre. 13 éve várok erre a pillanatra, hogy újra töltsünk egy kis időt... Megpróbáltam elfelejteni, megpróbáltam több mindenkivel is, megpróbáltam egyedül is, de mindig az a vége, hogy nekem Ő kell. :) Komoly dolog ebben a helyzetben lenni. Nem kívánom ezt senkinek, ezt a bizonytalanságot, ezt az érzést, hogy nem tudhatod magad mellett. Hogy lehet lemaradsz, hogy nem tudsz bizonyítani. Ezek nagyon nagyon kemény lelki megpróbáltatások, ha érzéseid vannak, ha komoly érzéseid vannak valaki felé. És mivel nálam az őszinteség a legfontosabb, ezért én ezt fel is vállalom, mert tudom, hogy így van és nem beszélek mellé. Nem szokásom hülyíteni senkit sem. Nagyon nagyon örülnék, ha ez az év tényleg az én évem lenne. Ha kell dolgozok keményen, csak érjem el a célokat. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: