2021. május 16., vasárnap

2021.05.16....

 Kemény hétvégén vagyok túl és úgy érzem kemény hetek várnak rám ezután nyár közepéig. Tegnap nagyon rossz állapotban voltam, nem tudtam írni. Ezért most próbálom pótolni. Otthont építek most, hátha ezzel közelebb kerülök majd a boldogsághoz. Kutatom kegyetlenül. Mindeddig sikertelenül. Remélem hamarosan lehet majd valami változás. Egyszerűen őrület ami itt körülöttem van. Ez a rengeteg pakolás, rendetlenség mindenfelé. Véget nem érő őrületnek tűnik számomra, ami nem hagy nyugodtan gondolkodni és cselekedni. Mindig csak visszahúz. Egy valaminek nagyon örülök: Ez pedig az, hogy ma sikerült szert tennem egy igen régi Net MD deck-re. Baromi régóta keresem ezt a modellt és nagyon jó áron sikerült szert tenni rá, makulátlan állapotban. Régóta hobbim a vintage hifi. Különösen a minidisc és az azzal járó Atrac3 formátum. Egy talán már elfeledett valami, ami egy hatalmas találmány volt. Hi-MD lemezekre és deckre már szinte biztos, hogy nem fogok rá találni. Aranyárban vannak, és csoda, hogy ezt is meg tudtam szerezni, mert 70-en voltak a liciten. Egy nagyszerű találmány volt a minidisc, a világnak viszont nem kellett. Nem tudott megmenekülni, túl jó volt, ezért meg kellett szüntetni. Egy olyan újraírható lemez volt amit teljes szabadsággal szerkeszthettünk, másolhattunk, újraírhattunk és még strapabíró is volt, a maga kemény tokjában. És egy zsebben is elfért. Nagyobb sávszélességet és dinamikát tudott mint a CD és sokkal könnyebben kezelhető volt. És ez nem kellett... De nekem megmaradt mint hobby. Szeretem hallgatni a páratlan hangját. És most, hogy Net MD deckem lett, így USB-n keresztül fel is tudok másolni rá bármit, fantasztikusan gyorsan és könnyen. Igaz ez a szoftver 2002-es volt, így az XP SP3 verziójával volt 100%-ban kompatibilis, de Win10-re is sikeresen fel tudtam tenni a drivert. Így az egész zenekönyvtáramat kezelni tudom vele. És ami a legjobb, PS/2 billentyűzetet is kezel a Deck. Fantasztikus tényleg. Már alig várom, hogy megérkezzen. Mint ahogy azt is alig várom, hogy kész legyen a lakás és végre nyugodt életem legyen. Még nem boldog, de nyugodt! És ez már sokat jelent. Persze az lenne a tökéletes, ha Ő is itt lenne velem. Mellette ébredhetnék minden nap, és mellette feküdhetnék. Aki mellettem lehetne minden éjjel, akit szerethetnék minden nap. Hiszen annyi mindent tudnánk együtt csinálni. Megváltozhatna az életem. Egyenlőre ezek csak álmok és vágyak, de remélem egyszer beteljesülnek. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: