2021. május 13., csütörtök

2021.05.13....

 Régóta nem voltam ennyire mélyen mint a mai nap. Nem is tudom egyszerűen mi történt ma. De ez szörnyű. Ezen a héten különösen meg vagyok viselve lelkileg. Legszívesebben törnék-zúznék, hogy belül egy kis nyugalom teremtődjön. Hogy egy kicsit könnyebb legyen. Egyszerűen nem tudom feldolgozni az eseményeket. Egyre jobban értem meg azokat akik hirtelen lesznek sztárok vagy nagyon gazdagok és ezzel a halálba sodorják magukat. Rettentő nehéz megtalálni az összhangot a mai világban. Folyamatosan azt érzem, hogy meg vagyok fosztva mindentől amit el akarok érni. Borzalmas ezt érezni. Folyamatosan azzal szembesülni, hogy semmit nem csinálsz jól, hogy semmire nem vagy jó. Egy "üvegen" keresztül nézni azt, hogy zajlik az élet körülötted. Mennyire boldog mindenki és látszólag mennyire könnyedén megy minden, miközben te egy apró lépésért mennyire keményen izzadsz és próbálkozol. Hiszen hiába van látszólag boldog életed, ha közben belül vérzel. Ha a szíved egy darabja ott maradt. Ha csak illúziókat kergetsz. Ilyen tudattal baromira nehéz. És ma, valamint tegnap ez nagyon körvonalazódott bennem. Felemészt már a bizonytalanság. Inkább becsuknám a szemem, mint, hogy lássam a boldog körvonalakat körülöttem és vágyakozzak arra, ami tőlem nagyon messze van... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: