2021. május 9., vasárnap

2021.05.09....

 

Újabb vasárnap, végre napsütéses és jó idő. Igaz még nem merészkedtem ki, de hamarosan meglesz ez is. Aztán idén nyáron remélem pótolunk már. A mai zene ismét Skeler! :) Egyébként vegyes érzelmekkel vagyok most dolgok iránt. Egyrészt nem tudom, hogy merre fog alakulni az életem még az év második felében, másrészt szeretnék nagyon élményeket szerezni idén nyáron. Minden vágyam, hogy elmenjünk Pécsre együtt. Hogy együtt eltöltsünk egy napot kettesben. Ennél nagyobb ajándék nem is kellene. Fantasztikus lenne. Szeretném nagyon ezt a meglepetést megadni neki :) Holnap aztán újra kezdődik a hét. Egy újabb hét, így talán lesz munka újra. Most kicsit leállt a piac, de azért nem panaszkodom, legalább tudtam más dolgokkal foglalkozni. Ennek nagyon örülök. És annak, hogy végre idén kész lesz egy újabb nagyszabású projektem. Jöhet a következő cél majd :) Remélem hamarosan meglesz az is. Szépen próbálom fenntartani a fejlődést. Remélem az élet is ebben partner lesz. Addig is hallgassátok Skeler-t. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: