2021. május 24., hétfő

2021.05.24....

 

Hétfő és talán az eddigi legnyugodtabb hétfőm ebben az évben. Ennyi szabadidőm talán még sosem volt ebben az évben mint most ebben a 3 napban. Persze a zene az szól, és egy igazi különleges Ambient zenét hoztam ma el nektek, ami teljesen rabul ejtette a lelkem és a fülem. Fantasztikus dallamok egy igazán modern és különleges számban. Reményt ad, talán a fényt és az utat mutatja meg. Ebben a rohanó világban is türelemre és nyugalomra int. Engem már csak ezek a zenék tartanak lelkileg életben. Ahol kinyithatom a szívem és beengedhetem ezt a különleges világot. Mert igazán különleges. Egy fantasztikus érzelemvilág amit szeretnék az arra alkalmas személynek is átadni, csak nagyon nehéz megtalálni a megfelelő személyt erre. Még mindig arról álmodozom, hogy el tudom vinni Őt Pécsre. A legkülönlegesebb és leggyönyörűbb lányt akit valaha ismertem. Szeretnék neki egy fantasztikus napot adni, szeretnék nagyon sok mindent megbeszélni vele. És persze szeretném újra elrabolni a szívét, úgy ahogy Ő tette régen az enyémmel. Csak végre megtörténne a csoda. A varázslat. Én lennék a legboldogabb. Hamarosan új környezetbe fogok költözni. Remélem sok örömöm lesz benne. Remélem nagyon jó lesz, és kicsit megváltoztatja majd a hangulatom is. Szeretnék már nagyon boldog lenni. Felhőtlenül. Nem is tudom már, hogy milyen is az. Milyen az amikor az embernek felhőtlen élete van. Annyira nehéz lett az élet, hogy sokszor ez már minden mást meggátol. És ezen szeretnék már könnyíteni. Remélem sikerül majd. Talán az utolsó dolog ami bennem maradt, a bizakodás. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: