2021. május 29., szombat

2021.05.29....

 

Különleges ez a mai este, igaz azt nem mondtam miért. Ezért is osztom meg ezt az igen komoly érzelmekkel rendelkező zenét most veletek. Pár napja megint nem írtam, nem vagyok mostanában a topon. Lelkileg egyáltalán nem, testileg még úgy ahogy. Nagyon szépen készülnek viszont a munkálatok, mindig vannak újabb és újabb ötletek, amik persze emésztik fel az anyagi erőforrásokat. De úgy vagyok vele, hogy ha kész lesz, lélegzetelállító lesz remélem. Rettentően büszke lehetek majd arra remélem, hogy valamit el tudtam érni. Hogy valami sikerülhetett. De mit sem ér az egész anélkül, hogy ha nem tudom megosztani az örömömet mással. A legkülönlegesebb lány akit valaha ismertem még mindig nincs mellettem. Pedig annyira szeretném, hogy itt legyen. Ő az akivel el tudnám képzelni a közös jövőt, és akit el tudnék képzelni ebben a különleges környezetben amit megálmodtam magunknak. Hiszen hiába próbálkoztam mással, máshogy, hiába próbáltam elfelejteni, egyszerűen nem ment, nem megy. Nem tudok azonosulni mással. Nem érzem magam ön azonosnak mással. Nem jönnek belőlem elő azok a gondolatok amiket vele kapcsolatosan érzek. Nagyon érdekes dolgok ezek és próbáltam szabadulni a fogságából, de nem ment. Átmenetileg sikerült, de mikor újra egyedül lettem, vagy amikor esténként gondolkodtam, akkor megint előjött bennem az, hogy valójában én mit keresek itt? Nem is érzem magam teljesnek ebben. Így nem könnyű az élet. Nem könnyűek a gondolatok. Nem könnyűek az érzések és a mindennapok. Talán egyszer majd elolvassa ezt, vagy bármelyik bejegyzésem. Talán majd itt lehetek még akkor amikor megtörténik a csoda, vagy inkább megszületik az amire már nagyon nagyon régen várok... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: