2021. április 29., csütörtök

2021.04.29....

 

"Csak Rá gondolok..." Egy nagyon különleges zenével kezdem a mai bejegyzést. Igen különleges hangulatba kerültem amikor is elővettem a 2009-es archivumomat. Ebben az évben volt az, hogy összegyűltek a legmeghatározóbb emlékek amik velem kapcsolatosak. 2003-2009 között minden évben elég intenzív évem volt. Talán ez volt az az igazi kamaszkor. De a legjobb éveim is talán. 2009-ben kezdtem újra járogatni Kecskemétre bulizni, az akkor nagyon komoly országos hírű Passion The Club-ba. Rezidenseken kívül nemzetközi sztárfellépők is rendszeresen jelen voltak a hazai elittel együtt. Fiatalságom egyik legmeghatározóbb korszaka volt. Szerelmek, csalódások, emlékek és rengeteg élmény. Ebben az időszakban ismertem meg életem szerelmét is, aki miatt ez az oldal megszületett, és akiről nap mint nap ma is írok ebben a blogban. A lány aki teljesen elvarázsolt, és ha majd Ő is engedi, akkor megosztom azt a képet amivel az egész elkezdődött és ami eldöntötte, hogy nekem Ő kell. Sajnos aztán elvesztettük egymást, de bízom benne, hogy újra egymásié leszünk hamarosan... És ehhez nem is passzolna jobb zene, mint a Looking Forward. Ez egy tőlem nem annyira megszokott stílus, de nagyon passzol ehhez a történethez. Azért is választottam be a lejátszási listámba, és az oldalra is. Nemsokára hétvége, de mégis vegyes érzelmekkel indulok neki ennek. Pedig nagyon nagyon szeretnék már boldog lenni, de ezt már a tegnap megírtam. Nagyon lassan jön már ez a tavasz, de én már nagyon várom. A vízpartot, a kedvenc helyeimet és Őt! Szeretnék vele nagyon találkozni. Így bármit megteszek azért, hogy ez sikerüljön. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: