2021. április 6., kedd

2021.04.06....

 

Újra visszaestem a mókuskerékbe. Nagy váltás hirtelen a nyugodt Húsvét után. Nem igazán vártam ezt az biztos. Túl sok ügyintézés szakadt hirtelen rám. De próbálom legyőzni a mindennapok problémáit. El is kezdtem természetes Magnéziumot szedni. Muszáj volt már, mert eluralkodott rajtam néha a "pánik" vagyis a stressz! Nehéz egyedül kezelni a dolgokat sok esetben. Nagyon kimerítő is. Szeretnék végre feltöltődni. Szeretnék végre kikapcsolni huzamosabb időre. Szeretném ha valaki őszintén hozzám bújna. Nincs is annál jobb érzés mikor érzed az önzetlenséget és látod a csillogást a szemeiben. Pontosan emlékszem mikor volt ez, de annyira sok idő telt el azóta, hogy újra szükségem lenne rá. Sok ezzel kapcsolatos dolog kerül nap mint nap elém, mégse történik semmi előrelépés. Mégsem adsz egy jelet, hogy én is értsem. Nagyon rossz ez így nekem... Mert nagyon, de nagyon hiányzol!

Nincsenek megjegyzések: